Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk retur system har monopol på indsamling af flasker.MEN kan jeg på nogen måde lave en lignende virksomhed ?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Rock N Risotto Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer. 

hvis dansk retur system har monopol på flasker kan jeg så ikke lave en forretning der gør det samme ?. 

jeg skal til at producere vin og syntes det ku være interesant hvis jeg kunne afhente flasker og få penge for det og derefter genbruge dem.. 

dbh Henrik

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forstår ikke helt hvad for nogle flasker du vil hente?

Altså hvis du producere din egen vin, og har dine egne flaske, så kunne du vel i realiteten godt lave dit eget pant mærke og smække på flasken så de kan aflevere flasken nede hos dig igen, og så genbruge dem.

Men hvis det ikke er dine egne flasker, så kan du jo altid tilbyde folk at hente deres gamle flasker for et mindre beløb end de ville få for at aflevere dem selv, så tjener du lidt på den vinkel. men ved ikke lige om folk vil det ?

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Tilmeldt 6. Jun 13
Indlæg ialt: 42
Fra  Rock N Risotto Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg var nok heller ikke helt klar i spyttet, men.

jeg vil egentlig bare gerne hente restauranters vin flasker for et beløb af 300 kr miljø afgift og olie tillæg o.s.v inkluderet. 

bruge nogen selv og sælge resten videre til eksempelvis udenlandske flaske skyllerier.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)