Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brainstorm. Hvordan sælger jeg verdens grimmeste kontorstol?

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej herinde

Nogen der har lyst til at hjælpe???

Jeg er den "heldige" ejer af agenturet på Verdens Grimmeste Kontorstol. Se selv her:

- Tandlægestol

- Noget fra det ydre rum

- Spacey

- Science Fiction

- Grim

Det er nogle af de ord jeg tit hører når folk kommenterer stolen.

Men der er selvfølgelig en grund til at den ser sådan ud Big Smile - og en GOD grund, for når folk først sidder i den så bliver de tit overbeviste!

Se evt. mere om den på www.haratech.dk

Kort fortalt, så forebygger stolen de problemer folk tit har ved sidestillende arbejde, da den reducerer trykket på underdel af ryggen.

MEN... hvordan sælger man sådan en bandit? BRAINSTORM søges.

- Skal den foræres væk?

- Skal den sælges i specielle foreninger

- Er det opsøgende salg?

- Er det igennem partnere?

.... jeg leder med lys og lygte efter gode og dårlige ideer til hvordan man får sådan en kontorstol ud over rampen :O)

Jeg har selvfølgelig selv nogle ideer men søger bred inspiration fra alle jer. Sjove ideer, seriøse ideer, kiksede ideer - alt modtages :o)

Hilsen Morten

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Min skøre idé:

Se om du kan få kendte mennesker (alternativt bare almindelige mennesker), til at sidde i den og optage dem sige et par ord, forhåbentligt siger de noget i stil med: "Den er faktisk meget rar at sidde i.", "Det er lidt smart at krummerne bare kan falde på gulvet i stedet for at blive gnubbet ind i sædet når man taber noget." og "Min kat ville hade den her stol - den er perfekt!"

Nu siger du Spacey, det fik mig til at tænke på de her gutter, som har en rumskibssimulator hvor de kører teambuilding-øvelser for virksomheder, det kunne jo være de skulle have din grimme stol installeret i deres rumskib: http://beyond-entertainment.dk/da/rumskibssimulator/

Men den ser ud som om den støtter alle de rigtige steder, så hvis du har for mange må du gerne sende en til Manchester :)

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke finde en super-smart, smuk, designerstol, som er piv-elendig at sidde i :-)

Når så folk prøver den, fordi den "bare ser så tjekket ud", så opdager de, hvor enormt dårlig den er at sidde i - og du siger: OK! Jammen vil du sidde GODT? Og hjælpe din ryg, din krop og dit helbred i det hele taget?
Så har jeg noget HELT fantastisk til dig her!

Seriøst skal man jo finde en måde at "tvinge" folk til at tage den på prøve i 14 dage (ingen bøvl, du bringer og henter). Så ja, opsøgende salg må det være.

Og kan man ikke finde en LIDT mere flatterende vinkel at fotografere den fra!? Det ligner jo et torturinstrument.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders:
Se om du kan få kendte mennesker (alternativt bare almindelige mennesker), til at sidde i den og optage dem sige et par ord, forhåbentligt siger de noget i stil med: "Den er faktisk meget rar at sidde i.", "Det er lidt smart at krummerne bare kan falde på gulvet i stedet for at blive gnubbet ind i sædet når man taber noget." og "Min kat ville hade den her stol - den er perfekt!"

ha ha - sjovt forslag. Godt, men udfordringen er jo så hvordan jeg får kommunikeret videoen ud? Jeg kan sagtens smide den på FB og YouTube, men hvordan får jeg folk til at se den? Så skulle der være en Viral tvist, men den kan jeg ikke lige se for mig....

Anders:
Nu siger du Spacey, det fik mig til at tænke på de her gutter, som har en rumskibssimulator hvor de kører teambuilding-øvelser for virksomheder, det kunne jo være de skulle have din grimme stol installeret i deres rumskib: http://beyond-entertainment.dk/da/rumskibssimulator/

Hvorfor kommer jeg til at tænke på StarTrek????

Anders:
hvis du har for mange må du gerne sende en til Manchester :)

Jeg har i hvert fald så mange at jeg sælge ud af dem, så bliver der en til overs så kommer jeg selv over med den - hvis du giver en Pint?

Tak for forslagene :)

Hilsen Morten

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Birte Andersen:
Seriøst skal man jo finde en måde at "tvinge" folk til at tage den på prøve i 14 dage (ingen bøvl, du bringer og henter).

Ja det er jo nemlig lige det der er udfordringen.... Som regel når folk først prøver den, så bliver de yderst positive - selvom den ligner et tortur-redskab Stick out tongue

Men hvordan vækker man lysten til at tage et tortur-redskab på prøve? Dét er hele humlen...

Kan sige at vi sælger tit nogen på anbefaling fra ergoterapeuter - gerne igennem kommuner, så det var jo en vinkel der helt sikkert skal udforskes nærmere. Men.... det handler jo - som så meget andet - om at sprede budskabet.

Hilsen Morten

Fra Odense
Tilmeldt 27. Nov 09
Indlæg ialt: 133
Fra  D Graphics Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

I forhold til at sprede budskabet om videoen, så er der kun så meget man kan gøre, når emnet er noget så trivielt som en stol. Men heldigvis er det verdens grimmeste stol, så den er bedst til noget man kan fokusere på. God humor er vidst nødvendigt for at sikre at videoen spredes.

Min tanke var noget i stil med videoerne hvor amerikanere spiser mad fra hele verden eller prøver at tale dansk.

Hvis projektet ikke er alt for langt ude kan du jo lave den første på et lavt budget (tidsmæssigt) og se hvad der sker.

Artemis (simulatoren) er lavet for at ligne Star Trek, så det er nok meget fornuftigt at det får dig til at tænke på det. 

Jeg giver gerne en pint (eller flere) for en stol :D

Når alt det så er sagt, så tror jeg egentlig bare det er eksponering, og at få folk til at lære hvorfor stolen er så god. Hjemmesiden sælger stolen ret godt.

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Tilmeldt 20. Oct 16
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Det er nok den vildeste kontorstol jeg nogensinde har set :) Den burde vel sælge sig selv?

Hvordan er kvaliteten på den?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Med-Aminoer Smile

Tusind tak for jeres fantastiske svar Yes

Problemet er vel generelt hvordan jeg skaffer eksponering på stolen? Det er en god ide at lave en video, gimmicks etc, men stolen er så speciel så folk har automatisk et standpunkt omkring dem. Alle kan blive enige om at den ikke er så pæn, men nogen bliver draget af liiiige at måtte prøve den eller læse mere om den fordi den netop ser så speciel ud. Andre ville hellere brændes levende på bålet :)

@ Dennis

Tak for den flotte grafik - og du har helt ret - det er det indre der tæller :)

@ Anders

Ja emnet er en smule kedligt. I know. Derfor min udfordring....

@ Dennis

Yep det er en ret unik stol - I know Big Smile Kvaliteten er 110% i orden! Det er en kontorstol til maaange år!! Den sælger også ok, men fordi den er så unik, så er der netop også behov for ekstra eksponering. For ser folk den, så er der også nogen der ser mulighederne i den!

Er der flere der har ideer, så hold jer endelig ikke tilbage :)

Hilsen Morten

Fra Vojens
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 100
Fra  Humlepusheren.dk Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Måske en samling jokes i "yo mama so fat" stilen:

Min stol er så grim, at den kan ses fra månen.
Min stol er så grim, at hunde gør ad den.
Min stol er så grim, at...

Du har arbejdet hårdt, du fortjener en god øl. Køb den her: Humlepusheren.dk

Side 1 ud af 5 (50 indlæg)