Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook deaktiveret

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en firmaprofil på Facebook som er blevet deaktiveret. Jeg oprettede den i torsdags og havde ikke skrevet meget. 

Er der nogen, der har en ide om hvordan man får den lukket op igen?

Mvh

Kuno Nielsen

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg skal lige høre om det er en Facebook side eller en personlig profil du har oprettet?

Hvis det er en personlig profil til at administrere dine annoncer og være admin på sider, så er det ikke den rigtige måde. Profiler er kun til personligt brug og det er nok derfor den er deaktiveret.

Hvis det derimod er en Facebook side, som de har lukket, så forstår jeg det ikke helt. Med mindre at den overskrider deres regler og politik.

Mvh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Sønderbæk Pedersen:

Hej. Jeg skal lige høre om det er en Facebook side eller en personlig profil du har oprettet?

Hvis det er en personlig profil til at administrere dine annoncer og være admin på sider, så er det ikke den rigtige måde. Profiler er kun til personligt brug og det er nok derfor den er deaktiveret.

Hvis det derimod er en Facebook side, som de har lukket, så forstår jeg det ikke helt. Med mindre at den overskrider deres regler og politik.

Mvh Martin

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har oprettet en personlig Facebook profil og under den har jeg lavet en side, som indeholder min firma profil.

Det er min personlige profil Jeg får at vide, er blevet deaktiveret.

Mvh

Kuno Nielsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Jeg har forsøgt denne her også.

Hvis du mener, at din konto er blevet deaktiveret ved en fejl, bedes du indsende en appel.

Den har jeg udfyldt men navn, vedlagt id omgivet en kort beskrivelse afsnit problem. Når klikker på Send, får jeg følgende besked:

Denne e-mailadresse tilhører ikke en deaktiveret konto
Den e-mailadresse, du indtastede, tilhører ikke en deaktiveret konto. Denne kontaktformular er kun beregnet til at appellere en deaktiveret konto.

Men når jeg logger på, skriver Facebook at min konto er deaktiveret.

Mvh

Kuno Nielsen 

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay, men den personlige profil er egentlig en virksomhedsprofil - altså den oprettet med det formål, at administrere Facebook siden?

Jeg tror det er derfor den er blevet aktiveret. Hvis du allerede havde en personlig Facebook profil skal du bruge den til at oprette sider og administrere den. Der er ikke nogen der vil kunne se hvem der står bagved Facebook-siden, så der er ingen grund til ikke at gøre det på den måde.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er jo nødt til at have en personlig profil for at kunne oprette et firma eller det er det som jeg er blevet fortalt.

Jeg har aldrig haft en FB profil før. Har først lige oprettet den i torsdags da den åbenbart er nødvendig for at kunne en virksomhed på FB.

Fra Barcelona
Tilmeldt 18. Jul 15
Indlæg ialt: 113
Fra  wearehumans.dk Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det er helt rigtigt. Jeg troede du allerede havde en FB profil. Men så lyder det mærkeligt, at den skulle være deaktiveret. Hvis du har oprettet den med dit eget navn osv som en rigtig FB profil, så ved jeg ikke hvorfor de har deaktiveret den :/

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er meget mærkeligt og der er ikke rigtig nogen steder man skrive hen.

Som jeg også skrev, har jeg også prøve og sende en appel fordi min konto er blevet deaktiveret men når jeg udfylder punkterne og klikker på Send, fortæller FB mig den email ikke er deaktiveret.  Men når jeg logger på gør den det. Jeg forstår det ikke.

Men tak for dine beskeder.

Mvh

Kuno Nielsen 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Bare til opfølgning så fandt jeg ud af, at jeg havde en gammel profil på FB, som jeg havde slettet men det gør man åbenbart ikke.

Jeg ved om det kan være derfor, at jeg har disse problemer men nu er den lukket og så håber jeg, at jeg får mulighed for at logge på min profil.

Mvh og tak endnu engang

Kuno Nielsen 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)