Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online auktionsplatform

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)
Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Firmaconnect.net:
Man kan på alle hjemmeside se nøjagtigt hvilke framework en hjemmeside er opbygget

Kun hvis det er et framework i javascript. Du kan nogle gange se hvilket CMS det er lavet i, men så er vi ude i 2 forskellige ting.

Helt enig, og ofte kan man se om det er WP, joomla, osv osv. 

Men man behøver vist ikke være genial for at vide at catawiki ikke bruger noget standard CMS. Altså læs om dem på Wikipedia!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Stig.

Den sætning kunne du vælge at overse eller fortælle mig at så smart er jeg heller ikke.
Uanset hvilken du vælger har det intet at gøre med online auktion og er egentlig bare flimmer som ikke besvare trådstarters spørgsmål.

Jeg vil ikke gå meget ind i det andet end at sige.
Du har ret, jeg er ikke smart, det lader jeg andre systemer om som kan spore sådanne ting.

http://prntscr.com/dd74v1
http://prntscr.com/dd76q6

Undskyld at jeg bragte det på banen og håber du kan bruge disse link :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Umbraco CMS er et rigtigt godt bud på et system til sådan en opgave.
Jeg har tidligere arbejdet med Umbraco og været med til at bygge annonceportal, brugtbusiness osv. i systemet.
Umbraco er node-baseret, open source og der findes et utal af hamrende dygtige udviklere i Århus.
Systemet kan custom søgemaskineoptimeres fuldstændigt. Et af de site som jeg har været med til at bygge, røg på page one på Google i løbet af 3 måneder.

https://umbraco.com/

Med Umbraco ville I komme 25% af vejen bare ved at starte projektet op med Umbraco. Men der skal stadig investeres en rimelig sum for at lave sådan et site.
I kunne også starte det op i wordpress og så når der er mere likviditet i projektet bygge en umbraco solution ved siden af og skifte dem når det bliver stort nok.

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rasmus,

Skriv til mat@verker.net
S
å skal jeg nok hjælpe dig igennem.

Mvh Matias

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:
I kunne også starte det op i wordpress og så når der er mere likviditet i projektet bygge en umbraco solution ved siden af og skifte dem når det bliver stort nok.

Designmæssigt vil man sagtens kunne tage html fra Wordpress opsætningen og bruge den i Umbraco endda så andre tror at det er i wordpress.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Matias:
Skriv til mat@verker.net
S
å skal jeg nok hjælpe dig igennem.

Hej Matias

Istedet for at spamme de forskellige indlæg så kan du skrive her hvad din hjælp kan bestå i. Det andet er en dårlig måde at forsøge at skaffe kunder på og ikke formålet med Amino.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ihvertfald fortælle, at det er ikke teknikken de fleste bruger det meste af deres tid på. Det er at sortere i de annoncer der bliver oprettet. For at få dem til at passe i design/opsætning/korrekte data osv.
Og så sortere spam og svindlere fra.

De annonceportaler/brugt/auktion jeg har set, har et korps af kundeservicefolk der sidder og rydder op i  det daglige. Så keep it simpel på den tekniske side til start.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

pbille:

Jeg kan ihvertfald fortælle, at det er ikke teknikken de fleste bruger det meste af deres tid på. Det er at sortere i de annoncer der bliver oprettet. For at få dem til at passe i design/opsætning/korrekte data osv.
Og så sortere spam og svindlere fra.

De annonceportaler/brugt/auktion jeg har set, har et korps af kundeservicefolk der sidder og rydder op i  det daglige. Så keep it simpel på den tekniske side til start.

meget enig.
Uanset om projektet er på et stram budget eller ej er det vigtigt at starte i den rigtige platform så hvis (forhåbentlig) projektet udvikler sig til stort at man ikke skal skifte fra et system men blive ved det oprindelige.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 15:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:

Firmaconnect.net:
Man kan på alle hjemmeside se nøjagtigt hvilke framework en hjemmeside er opbygget

Kun hvis det er et framework i javascript. Du kan nogle gange se hvilket CMS det er lavet i, men så er vi ude i 2 forskellige ting.

Firmaconnect.net:
Faktisk kan du kopier kildekoden og opsætte det som din egne (virker kun på statiske sider)

Du må KUN kopiere kildekoden hvis det er DIN EGEN!!!

Selvfølgelig er ikke lovligt at kopier fra andre.
Var inde i en forklaring som intet have med auktion at gøre.

Hvad sker der med folk?
manden spurgte til en auktionsside og nu er vi inde i lovlig og ulovlig!

Jo naturligvis kan du se hvad andres systemer er bygget i, der findes masse a genkendelse værktøjer til det online.
lidt viden i forskellig framework er også nok til selv at kunne genkende det.

Men helt ærlig gutter kom nu tilbage og hjælp manden fremad, han kan ikke bruge det her til en flyvende h..

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Firmaconnect.net:

Hej Stig.

Den sætning kunne du vælge at overse eller fortælle mig at så smart er jeg heller ikke.
Uanset hvilken du vælger har det intet at gøre med online auktion og er egentlig bare flimmer som ikke besvare trådstarters spørgsmål.

Jeg vil ikke gå meget ind i det andet end at sige.
Du har ret, jeg er ikke smart, det lader jeg andre systemer om som kan spore sådanne ting.

http://prntscr.com/dd74v1
http://prntscr.com/dd76q6

Undskyld at jeg bragte det på banen og håber du kan bruge disse link :)

Dine shots er til grin. Linkedin bruger ink? Og hvorfor tror du et eller andet latterligt analyseværktøj kommer frem til det, jooee fordi linkedin l ink edin har ink i navnet. 

Makker du skal prøve at lære, istedet for at tro du ved noget. 

Og, jeg besvarede trådstarters spørgsmål. Det er dig der giver flimmer. 

Side 2 ud af 3 (29 indlæg)