Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online auktionsplatform

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)
Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg og et par partnere er gang med et større projekt som skal supplere afsætningsmulighederne i en specifik branche.

Og i den forbindelse søger vi en auktionsplatform gerne noget i stil med Catawiki.com.

Evt. nogle som har kendskab til deres platform? Eller noget helt andet vi bør se nærmere på?

Ser frem til nogle rigtig gode forslag. 

/Rasmus

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Catawiki er formentlig egenudviklet, gæt baseret udfra at de har midlerne til det, og at htmlkoden ikke røber noget om et CMS

I kan jo søge"wordpress auction plugin" så får i en del løsninger.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 07:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

I løbet af 14 dage åbner jeg selv en som er specialbygget og kører auktionen på lidt en speciel måde.
Da den ikke er åben endnu vil jeg helt ikke smide link her men send mig en pm så kan du se det.

Kommer du med et krav som catawiki ville jeg kunne lave nøjagtig samme system.

Catawiki er custom code hvor der er brugt samme framework som eks themeforest og paypal.
Der er brugt Ink som du finder her.....
http://ink.sapo.pt/

Skulle jeg lave det ville det ikke blive på den måde.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
Catawiki er custom code hvor der er brugt samme framework som eks themeforest og paypal.
Der er brugt Ink som du finder her.....
http://ink.sapo.pt/

Jeg er lidt nysgerrig. Hvad mener du med samme framework som themeforest? Hvilket framework? Hvilket framework bruger paypal? 

Hvordan mener du at kunne se der er brugt ink? Så vidt jeg kan se er alle deres css klasser egenudviklede, og dermed næppe ink. 

Fra Skanderborg
Tilmeldt 7. May 09
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Catawiki er formentlig egenudviklet, gæt baseret udfra at de har midlerne til det, og at htmlkoden ikke røber noget om et CMS. 

I kan jo søge"wordpress auction plugin" så får i en del løsninger.

Tak for svar.
Jeg er ikke sikker på at Wordpress er den rette løsning for projektet. Men godt bud.

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Holm:

stiginshanghai:

Catawiki er formentlig egenudviklet, gæt baseret udfra at de har midlerne til det, og at htmlkoden ikke røber noget om et CMS. 

I kan jo søge"wordpress auction plugin" så får i en del løsninger.

Tak for svar.
Jeg er ikke sikker på at Wordpress er den rette løsning for projektet. Men godt bud.

Wordpress er den billige løsning, hvis man ikke lige har $82 million i funding. Du er vel klar over du spørger til en service udbyder der ikke ligefrem er Hr Jensens webshop, og så kan du nok også regne ud du ikke nemt/billigt lige får en tilsvarende løsning. 

Men der findes nok andre CMS med auktions plugins end WP. Det bare google løs. 

Jeg vil kun anbefale at "egenudvikle" hvis i virkelig har midlerne, som catawiki. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:
Jeg vil kun anbefale at "egenudvikle" hvis i virkelig har midlerne, som catawiki.

Og man kan sagtens benytte et Open Source CMS (Drupal, Wordpress, Umbraco etc.) som base for udviklingen. Derved vil man spare rigtigt mange timer fordi man kun skal udvikle auktionskernen.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

stiginshanghai:

Firmaconnect.net:
Catawiki er custom code hvor der er brugt samme framework som eks themeforest og paypal.
Der er brugt Ink som du finder her.....
http://ink.sapo.pt/

Jeg er lidt nysgerrig. Hvad mener du med samme framework som themeforest? Hvilket framework? Hvilket framework bruger paypal? 

Hvordan mener du at kunne se der er brugt ink? Så vidt jeg kan se er alle deres css klasser egenudviklede, og dermed næppe ink.

Hej Stig.

Man kan på alle hjemmeside se nøjagtigt hvilke framework en hjemmeside er opbygget samt hvad den er linket til Smile
Faktisk kan du kopier kildekoden og opsætte det som din egne (virker kun på statiske sider)
http://prntscr.com/dd62b9

Og ja du kan nemt bruge wordpress, dette ville jeg heller ikke vælge men alle sin smag.

Wordpress eller ej så tror jeg nu ikke nogle (uanset penge eller ej) ville investere 82 millioner i en side så mon ikke det kunne laves rigtig for et normalt budget?
Wordpress er ikke guds gave men kan meget.


Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Firmaconnect.net:
Man kan på alle hjemmeside se nøjagtigt hvilke framework en hjemmeside er opbygget

Kun hvis det er et framework i javascript. Du kan nogle gange se hvilket CMS det er lavet i, men så er vi ude i 2 forskellige ting.

Firmaconnect.net:
Faktisk kan du kopier kildekoden og opsætte det som din egne (virker kun på statiske sider)

Du må KUN kopiere kildekoden hvis det er DIN EGEN!!!

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Firmaconnect.net:
Man kan på alle hjemmeside se nøjagtigt hvilke framework en hjemmeside er opbygget samt hvad den er linket til Smile

Du vrøvler vist.

For det første har du ikke svaret mine spørgsmål HVILKET framework du mener at vide themeforest og paypal bruger. 

Du har heller ikke kommenteret at du skrev catawiki bruger Ink, hvilket de ikke gør. 

Dit shot siger de bruger både Ink og Bootstrap. Du aner åbenlyst intet om tingene - Ink og bootstrap er 2 forskellige frameworks der har det samme mål, responsive frontend. Hvis man kigger på html koden for catawiki er der intet om hverken bootstrap eller Ink. Og det vil enhver bootstrap udvikler vide. 

Side 1 ud af 3 (29 indlæg)