Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Salg af plakater - hvordan og hvorledes?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 16
Indlæg ialt: 29
Fra  www.modeplakater.dk Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg går og leger lidt med tanken om at udvide min eksisterende webshop med salg af plakater, samt oprette en selvstændig side.

Jeg er dog lidt på bar bund i forhold til produktet, og vil derfor høre om andre har noget erfaring de vil dele ud af.

I forhold til print af plakater kan jeg forstå, at hvis kvaliteten skal være i orden (og det skal den jo), så koster en printer hurtige 50-100.000 kroner. Derfor vil det indledningsvis være smartest, at få et trykkeri til at printe dem. Nogle input hertil?

I forhold til motiver på plakaterne kan jeg selvfølgelig designe sine egne. Findes der sider derude, hvor man kan købe et motiv/design, og derefter har lov til at sælge løs af det? Kunne eksempelvis være naturbilleder.

Hvordan i forhold til rammer til plakater. Er det blot via en eller anden kinesisk side, eller er der danske leverandører som kan anbefales?

Jeg tænker at holde mig til de gængse størrelser (A3, A4, 50x70)

Mvh.

Målningar - Konst - Abstrakt konst - galleri - tavlor - bilder - posteres - stora målingar.

Fra Lystrup
Tilmeldt 22. Jul 06
Indlæg ialt: 142
Fra  Hennetec Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. rammer kan vi helt sikkert hjælpe dig. Vi leverer i forvejen til og for en lang række plakatshops og kan både sende rammerne til jer, direkte til kunden eller en kombination af de 2.

Rammeudvalget kan du se her:

http://www.hennetec.dk/rammer/

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)