Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af facebook annonce , hjælp søges

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står i Den situation at

jeg har tre synes godt om sider som alle omhandler tatoveringer og linker til den samme forretning.

Hovedsiden har 3700 følgerne En af de andre har 1200 og en med 1000 Jeg har leget lidt med at booste nogle opslag.

Jeg har så prøvet at få ind og lave en kampagne på hver side med præcis samme målgruppe men jeg får fuldstændig forskellige estimater af antal nåede personer .

På den side med 1200 følgere når jeg ud til 1300 for 13 kr.

På den side med 1000 skulle Jeg betale 37 for at nå ud til det samme.

Og for hovedsiden med 3700 skulle jeg betale et par og 40 for at nå ud til 1300 ..

Jeg forstår det ærlig talt ikke ? 

Det skal siges at den side med 3700 ikke bliver så opdateret så tit, så der ligger forklaring måske der? 

Men kan det virkelig være sådan at bare fordi man ikke opdatere en side ligeså meget som en anden side så skal man betale mere ? 

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Tilmeldt 23. Sep 16
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
At booste et opslag er fint, men det er også meget upålideligt. Vi erfarer, at det er svært rigtigt at vide hvad man får ud af det. Jeg vil rigtigt gerne snakke med dig nærmere om din markedsføring på Facebook - jeg tror vi kan være til god hjælp. Du må meget gerne skrive en mail til mig på cto@verker.net. :-)
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Verker:
At booste et opslag er fint, men det er også meget upålideligt. Vi erfarer, at det er svært rigtigt at vide hvad man får ud af det. Jeg vil rigtigt gerne snakke med dig nærmere om din markedsføring på Facebook - jeg tror vi kan være til god hjælp. Du må meget gerne skrive en mail til mig på cto@verker.net. :-)

Tak for din besked. Jeg har ingen problemer med at få konvertering på Mine boost .. 

Jeg ville bare vide hvorfor der var så meget forskel på den estimerede rækkevidde på de tre sider, når man bruger den samme målgruppe. 

Hilsen 

Don

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Foruden mit foregående spørgsmål 

Kunne jeg også godt tænke mig at vide, om der er nogen der har erfaringer med hvor mange er i en passende målgruppe ? altså taler vi 10.000, 20.000, 30.000, 50.000 ? Kan selvfølgelig forestille mig at det afhænger af branchen. Men vi tager udgangspunkt i tatovering, som er det ene af vores brancher. :) 

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja undskyld jeg spørger så meget. Men jeg bemærkede den anden dag også at da jeg testede hvor lang rækkevidden ville være for forskellige beløb 

jeg kiggede for 400,- på en uge så gav den mig en rækkevidde på max 2000

så prøvede jeg med 800,- og gav mig så en rækkevidde på max 4500

så da jeg ændrede tilbage til 400,- så skiftede rækkevidden til max 1700,- 

Er der nogen der kan komme med en forklaring.

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 28. Sep 14
Indlæg ialt: 74
Fra  Grumsen Development ApS Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Rækkevidden afhænger af hvor høj din relevansscorer er :-).

Jo højere den er, jo flere når du ud til.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 20:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Grumsen:

Rækkevidden afhænger af hvor høj din relevansscorer er :-).

Jo højere den er, jo flere når du ud til.

Hej Jakob.

Relevansscorer går jeg ud fra at man ikke kan se nogle steder?

Men det dækker vel over hvor meget man poster, og hvor meget folk interagere med post'ne? 

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Den rækkevidde du ser, er udelukkende et estimat, som er baseret på bl.a. hvad andre sider, som ligner din, når ud til for det indtastede beløb. Her kan estimatet bl.a. varierer alt afhængig af hvordan andre lignende sider performer.

Men igen, der er mange andre faktorer der spiller ind, såsom din sides organiske rækkevidde, hvor godt dine tidligere kampagner har klaret sig og lignende Smile

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er ikke nogen god ide at booste opslag...

Når du booster et opslag, promoverer du opslaget fra din egen side. Det betyder også at hvis dine opslag kan virke anmassende og det kan føre til negative kommentarer og dem du ønsker skal se dine boostede opslag fravælger dem manuelt. Bare fordi en person på et tidspunkt har syntes godt om et opslag fra din side, betyder det ikke nødvendigvis at de vil se dine opslag hele tiden.

Hvis folk ikke ønsker at se dine opslag, vil det også blive dyrere for dig at promovere dem fremover og det kan have en negativ nedadgående spiral for dine muligheder for at nå ud til interesserede kunder.

Fokusere på at sætte nogle annoncer op som ikke er relaterede til de opslag du laver på din side. Træk nye fans til ved at lave annoncer og lav opslag på siden som giver dem værdi. Ikke salg..

10 tip til hvordan din tattoo ser ud, som ny om 10 år

Farveguide til din hud..

Trends indenfor Tattoo kunst - de mest populære tatoveringer 2016

Det kunne være interessant, at tænke over hvad dine fans ellers synes er interessant??

God arbejdslyst!

René

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 06:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:

Den rækkevidde du ser, er udelukkende et estimat, som er baseret på bl.a. hvad andre sider, som ligner din, når ud til for det indtastede beløb. Her kan estimatet bl.a. varierer alt afhængig af hvordan andre lignende sider performer.

Men igen, der er mange andre faktorer der spiller ind, såsom din sides organiske rækkevidde, hvor godt dine tidligere kampagner har klaret sig og lignende Smile

Hej Kevin , Tak for svar. Det gav da noget klarhed over emnet :) 

Ved du også hvad en passende målgruppe ville være inden for dette segment?

Don

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)