Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vores advords kampagne er stukket helt af.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores advords-kampagne er stukket helt af og koster nu over 100.000 om året. Vi er et meget lille firma og operere på et marked med mange små spillere og jeg tror ikke de bruger i nærheden af samme beløb.

Hvad gør vi galt ?? Er det google selv som kører på eller ?? Er det en skrøne at man kan få en com. til at trykke på vores firma-reklamer og vi derfor skal betale for at blive vist ??

Vi har fået et proff. firma indover og det har hjulpet lidt på klikprisen på nogen af orderne, men vi skal gerne ned på 20.000 om året og så begynde at bruge facebook-kampagner for ca. 15.000 om året. 

De er begyndt på noget linkbulding med nogen artikler på en hjemmeside som linker til os. Denne hjemmeside virker som en stor henvisningsside til forskellige produkter. 

Hvad ville i gøre ?? Skal der laves om på hjemmesiden eller ??

Tilmeldt 20. Sep 11
Indlæg ialt: 106
Fra  I and the father are ONE Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå væk fra alt det der, det er fortid konkurrencen er alt for høj. Begynd at bruge dit fokus på retarget det er fremtiden plus der er langt bedre konvetering. Man kan sagtens lave 500-2000 kr per 50 kr man bruger via retarget. 

https://support.google.com/adwords/answer/2453998?hl=en

http://www.socialmediaexaminer.com/retarget-content-to-facebook-custom-audiences/

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Så det du vil gøre er at gå væk fra advords, men så forsvinder vi jo når de f.eks. søger på studenterkørsel, Derved kan vi vel ikke lave retarget når de ikke har været inde på vores side? 

eller har jeg helt misforstået noget ?

Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Du skal selvfølgelig ikke lytte til "SteffanMax"
Tilmeldt 2. May 16
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter. Hvis jeg skal være helt ærlig, så lyder det ikke til at du tracker dine trafik fra AdWords.

Du må da vide hvor hvad du maksimalt vil betale per konvertering fra AdWords? Og derved kunne finde ud hvad du så skal sætte CPC til.

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Du må gerne være helt ærlig;)  

Er helt på bar bund, hvad mener du med at tracke ?

Du mener hvad vi vil betale for pr. klik ??    Der er sat et max på hvad vi vil betale for et klik. og også at det kun er på sjælland vi vil vises og ikke om natten.

hvad er CPC ??

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

få skrevet telefon nummer i adwords kampagne 

sæt den meget lokalt alle steder i ikke dækker slå det fra 

sats på byer hvor der er studenter altså du gennemgår alle steder hvor der ikke er studeren vil tro steder såsom små byer skibby med mere altså de mange landbyer med ingen studeren 

du behøver nok ikke køre adwords hele året , jeg ville satse på adwords når de bestiller , jeg ved ikke om de bestiller om efteråret - vinter men jeg tror det ikke .

i har næsten 0 links til siden så det ville jeg klart satse på https://majestic.com/reports/site-explorer?q=studenter-kompagniet.dk%2F&oq=studenter-kompagniet.dk%2F&IndexDataSource=F

et par tips mere i denne her tråd , du har sikkert tid af og til så kan du også lave lidt selv http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 00:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Poltier

Min bror administrerede sin egen adwords konto med stor succes. Han havde aldrig overvejet at overlade opgaven til et bureau, men i forbindelse med virksomheden voksede, tog han kontakt til et webburea.

De startede med at rive det ned han havde sat op selv. Umiddelbart betød det at besøgstallet faldt og antal henvendelser tilsvarende blev lavere.

Han valgte han at give dem mulighed for, at justere og optimere kampagnerne over en længere periode. Resultatet har været positivt og overraskende godt, tilgangen af nye kunder er den samme, med et lavere forbrug og mindre arbejde...

Overvej om et nyt bureau skulle have en chance for at arbejde med jeres adwords konto..!!

God arbejdslyst!!

René

 

Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 60
Fra  Studenter-kompagniet.dk Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan godt se at der er meget som kan gøres, men har ikke den store forstand på det.

Vi har jo et firma inde over men regningerne fra google kommer hele tiden:) Og de har også andre kunder så de rykker ikke så hurtigt.

De booker hele året så vi kan ikke skære ned på den front. Problemet med at skære byer væk som ikke har studenter er jo at de enkelte godt kan bo i sådan en by men pendler frem og tilbage. Et tænkt eksempel er en som bor i Store Heddinge syd for Køge men går på Køge gymnasium. Hvis hun så er sat i spidsen for at finde en fed lastbil og hun søger hjemme, så vil vi ikke dukke op.

Kan man lave en top 5 liste eller top 10 liste over ting vi kan/skal iværksætte efter jeres mening ?? 

Jeg kan se at telefonnummer ind i advords kampagne anbefales. Er det normalt med flere kampagner, for vi kører alle advords på den samme kampagne ?

Bør vi lave ny hjemmeside uden så meget tekst ? kan se at en kon-kollega har avet hans hjemmeside om, hvor der førhen var mange ord, er der næsten kun hedliners med lille tekst til ?? Straffede google ikke dette for nogen år siden ?? Han ligger i top når man søger på søgeord i vores branche..

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)