Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb en andel i en turistmagnet.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra 8420, Knebel
Tilmeldt 5. Apr 08
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

mjb8544 IVS under stiftelse søger investorer og sponsorer.

I Mørke på Djursland, 18 km nord for Århus, 100 meter fra landevejen Rønde-Randers og 75 meter fra stoppestedet, hvor Letbanen Århus-Grenå åbner om knap et år, har jeg en hal på mellem 1.050 kvm og 1.100 kvm på hånden. Her vil jeg have bygget Danmarks største digitale modeltogbane. Den skal være mindst 300 kvm, til at begynde med og efterhånden udbygges til ca. 500 kvm. 

Vi har ingen andre store, digitale togbaner i Danmark med offentlig adgang. Den nærmeste "konkurrent" ligger i Hamborg. Her har nogle brødre i løbet af 20 år skabt verdens største modeltogbane. Det er blevet Hamborgs største turistattraktion med mere end 1 million besøgedne om året.

Jeg regner slet ikke med tal i den størrelsesorden, men, med det nuværende budget og et forventet besøgstal på 20.000 betalende gæster om året, forventer jeg en forrentning på godt 14% på investeringen. En andel i virksomheden har et pålydende på 1.000 kr og lige nu sælges andelene til kurs 106.

Du kan læse meget mere om planerne, tankerne bag, udviklingsmulighederne, konkurrencesituationen og risikoen på www.mjb8544.com og du er selvfølgelig velkommen til at kommentere og stille spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)