Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om www.min-vin.dk?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 11. Jan 12
Indlæg ialt: 834
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det for en virksomhed skulle være interessant at bruge jer, til foreksempel gaver til forretningspartnere,
Så kræver det en langt højere kvalitet i jeres vinudbud.
Der er ingen der forærer frikadellevin væk - det er der ingen der vil byde en forretningspartner.

Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper I. P:

Hvis det for en virksomhed skulle være interessant at bruge jer, til foreksempel gaver til forretningspartnere,
Så kræver det en langt højere kvalitet i jeres vinudbud.
Der er ingen der forærer frikadellevin væk - det er der ingen der vil byde en forretningspartner.

Lige for at knytte en kommentar din super respons af hans hjemmeside

Så vil jeg mene at jeg er opdraget med at det er tanken der tæller, når man giver gaver?

Der er ingen der siger du behøver at købe en flaske vin til 10.000,- for at imponere en forretningspartner.
Det er sku mere tanken bag, at du overhovedet har gjort dig den overvejelse om at du gider at bruge nogle af dine surt tjente penge på et andet menneske.
Det er et stort menneske i mine øjne. 

Men selvfølgelig har man lavet en million aftale med en anden person, så kunne det godt være at man vil give noget mere end 100,- men stadigvæk så har personen ikke behøvet at give noget.

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dimitri!

Tak for din respons. Jeg vil tage et nærmere kig på hvordan billederne formatere, I forskellige opløsning/skærmstørrelser mv. Tak for din respons.

I forhold til "findenwebshop.dk" syntes jeg at tanken er rigtig god - jeg har desværre bare udfordringer ved at oprette mit link.

Når jeg udfylder formularen, sker der intet når jeg trykker på "submit" knappen. :-)

Mvh
Sofus
min-vin.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper og tak for din respons

MIN-VIN's vine er nøje udvalgt. Tanken bag shoppen, er at alle har mulighed for at få sin egen personlige flaske, uanset om det så er 1, 3 eller 300 flasker.
På nuværende tidspunkt føler jeg, at vi udfylder et tomrum, som kommer mange mindre erhvervsdrivende til gode - da man her har mulighed for at bastille flasker,
I et lavt oplæg, uden opstartsgebyr og diverse.

Jeg ved ikke om du allerede har været inde, og kigge lidt på siden, men som det også står beskrevet, har man naturligvis mulighed for at kontakte os, såfremt at man ønsker en speciel type vin/drue. Vi har altid over 300 forskellige flasker vin på lager, så derfor er muligheden der også, hvis man ikke ønsker en af de 10 vine der er udstillet på siden.

Når det så er sagt - så bliver den billigste vin (den sydafrikanske til 49,-) solgt på flere cafeer og restaurenter I landet - og går her som husets vin.

Da man kan købe vin hjem, I så små mængder, har de erhvervsdrivende selvfølgelig også muligheden for at bestille forskellige flasker hjem, til en overkommelig pris. :-)

Med venlig hilsen
Sofus
min-vin.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Som nystart ser den godt ud.

Forretningen stinker af nystart med få produkter men det ved du jo allerede.
Designeren er ikke god og havde du valgt noget andet end shopify havde man kunne lavet noget genialt direkte på produktet med upload af logo ect.
Altså se produktet med dit eget design.

Ideen er god og du kan sikkert godt få en god forretning der.

Tillykke med shoppen Smile

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej firmaconnect og tak for din respons :-)

Konceptet er, at man har det her snævre, men nøje udvalgte sortiment - således at 
det er let og overskueligt for køberen. Som der også står på hjemmesiden, har interesserede
mulighed for at lave en forspørgsel på en bestemt vin, hvis dette ønskes. Ellers kunne vi
fylde hjemmesiden med over 200 produkter. :-) 

Hvad tænker du i forhold til design - selve programmet man laver etiketten i, eller generelt
de billeder der møder en på forsiden? Jeg har haft en utrolig garvet AD (Flemming Norre Larsen) 
her fra Amino, til at skabe hele virksomhedens visuelle identitet, hvilket vi hvertfald
selv synes er lykkedes rigtig godt.

Hvis du tænker i forhold til design appet, er det konstant under udvikling. Jeg vil ikke mene
at Shopify begrænser os her, da vi allerede har lavet utrolig meget customization på appet. 
Det ligner slet ikke sig selv hvertfald, hvor vi også har fået integreret mappe-funktionen 
(så det er mere overskueligt, når man skal browse clip-arts) samt en "lysstyrke"- og vignette-funktion
man kan bruge på de billeder man selv uploader - eller de billeder man vælger fra vores arkiv.

Når man er i design appet (fx https://min-vin.dk/apps/customize-product/app-front/custom_design/design/?cp_id=32136295684 )
er der samtidig to store knapper, hvor man har mulighed for enten at uploade sig eget billed - og 
ellers browse i vores arkiv.

Derudover er muligheden der også for at tilføje tekst, hvor man også selv kan bestemme over farve,
skrifttype, linjeafstand osv.

Hvis du har nogen forbedringer til appet, er du velkommen! Vi søger konstant inputs til netop dette,
da appet bare skal fungere og være så imødekommende som overhovede tænkeligt. Vi er også
allerede nu i gang med at implementere en række filtre, man lægge oven på hvert et billede. :-)

Med venlig hilsen
Sofus 
min-vin.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 04:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej min-vin.

Det får du lige i privaten med designeren :)
Tjek din indbakke.

Omkring få produkter... fint nok men så skal du bruge en anden opsætning da det hele ser tom ud nu.
Måske alle produkter på forsiden og væk med kategorierne i menuen.
At trykke på et link med kun 5 produkter er altså no go... du har endda 2 link med 1 produkt i hver.

Links i toppen skal så være alt andet information :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 23:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Firmaconnect

Tak for din respons. Jeg tager et kig på din besked en af dagene :-) 
Måske vi kan finde ud af noget på et tidspunkt, hvis min shop bliver
flyttet til en anden back-end!

Mvh
Sofus
min-vin

Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 21
Fra  www.3telefonitilbud.dk Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

I burde skrive i jeres logo under Min Vin - "Få din egen etikette".. Så er jeres koncept meget mere tydeligt :)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)