Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes du om www.min-vin.dk?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har netop færdiggjort en web shop, som er den første af sin slags.
Man kan som udgangspunkt vælge imellem i alt 10 vine, herefter designer
man sit eget label i vores program, eller uploader selv, hvis man ønsker
en lidt sjovere udformning på etiketten.

Det er hvertfald den første webshop hvor der her er fokus på privat-personen
som måske kun ønsker en enkelt flaske vin, eller en kasse, til en sjov anledning.


Med hjælp fra Amino freelancer fandt jeg en grafiker som har stået for stort
set alt det visuelle på hjemmesiden. I tråd med dette tænkte jeg at det vil
være oplagt at vende tilbage til Amino for at få et feedback fra andre 
iværksættere som jeg, der kan give lidt konstruktivt feedback på hjemmesiden.

Det kunne være vores eget design app, tekst mv. :-) 



Jeg takker på forhånd, glæder mig til at høre hvad i har at sige!

Mvh
Sofus Wilms
www.min-vin.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus - nogle hurtige indtryk: umiddelbart synes jeg webshoppen giver et godt og overskueligt indtryk og jeg synes godt om farverne på forsiden. Tekstsiderne står farvemæssigt efter min mening lidt tyndt. Jeg synes den midterstillede tekst er besværlig at læse på en stor skærm, ok på små skærme.

Jeg savner billeder af jer der står bag shoppen - siden Hvem er vi? lægger op til en præsentation. I kunne med fordel vente med at linke til Trustpilot til I har nogle reviews.

Fint hvis man kunne se nærmere på eksempler på etiketter - måske kunne jeres grafiker producere nogle rigtig flotte eksempler at starte ud med, det behøver jo ikke være kunders etiketter :)

Held og lykke med projektet.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus

Tillykke med din nye webshop. Jeg synes det er blevet rigtig flot. Kan godt lide de store knapper, tekster, klara farver og design elementer. Brugervenligt og overskueligt.

Topmenu over header:

Tekst: Lav en bruger?

Opret en bruger - vil jeg tro ville passe bedre der !!

Logo:

Jeg kan godt lide logoet, men jeg synes det er lidt stort, synes godt produkter kunne tage mere plads frem for logoet for en helt ny webshop!!

Side - Hvordan laves min..og andre sider...

Når teksten er centreret kan det godt gå ud over læsevenligheden, synes dog det er løst fint, men jeg går ud fra i har testet det af...:)Smile

USP Historien om din ide - Hvor er du!!???

Synes siden har et klart USP og det kan aflæses i det enkle design. Historien i designet er klar og budskabet kommer godt frem. ,

Den kan du være tilfreds med..

Savner dog lidt om dig billede, profilering og lidt mere personlig historie, og det ville understøtte den personlige ide det er at få lavet en en etikette. 

Stort tillykke!!

God arbejdslyst!!

René

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:02
Hvor mange stjerner giver du? :

pæn sideSmile

kilde koden der er sporg sat engelske , sæt det det til dansk <!--[if lt IE 7]> <html class="ie ie6" lang="en"> <![endif]-->

pagescore okay https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Fmin-vin.dk%2F&tab=desktop

 jeg ved ikke hvordan retter disse fejl da du shopify.com  men den er okay men lettere point er at bruge at få billeder hurtigere at bruge https://kraken.io/ og facebook trækker denne service trækker 0 på min side husk bruge iframe koden https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin i wordpress sætter jeg den i widget hvor der står tekst og htlm 

prøv at tjekke din side med dette her tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 00:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus

Super flot side som absolut tiltaler mig. Nu skal det jo så indskydes, at jeg ikke er manden som har de store kompetencer ud i en sådan proff vurdering af hjemmesider. Men set med mit "forbruger øje" kunne jeg nemt blive kunde i din butik.

Ha en dejlig weekend.

Mange hilsner 

Lars 

Tilmeldt 19. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus. Elegant hjemmeside du har fået bikset sammen. Umiddelbart synes jeg det eneste der mangler er: en slags "indholdsfortegnelse" oppe i f.eks. venstre hjørne, under afsnittene: 'Hvem er vi?', 'Handelsbetingelser - fragt, gebyr, betaling' og 'Returret?' Sådan så man har et klart overblik over hvad man kan læse på denne side - uden at skulle scrolle hele siden igennem. :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 00:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone og tak for din respons Trustpilot kommer meget snarligt (forhåbenligt) og så skulle det problem være løst. Med hensyn til shop-præsentation kunne jeg ikke være mere enig, og også noget vi selv har overvejet. :-) Der kommer snart et par billeder med de forskellige medvirkelige. I forhold til eksempler på etiketter, findes de faktisk :-) Hvis du går ind under et produkt, har du 3 "tabs" med hhv info, info om etiket, info om special etiket. - Hvis du ser det fra mobil står det bare i en lang tekst. :-( Det kan jeg desværre ikke ændre

Mange tak!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rene og tak for dit svar Top menu er rettet til. Du har helt ret hvad det angår!
Logo'et er lidt stort og voldsomt, men sådan som mit system er sat op, så er det enten sådan, eller halvt så stort.

Egentlig syntes jeg ikke det gør noget, da forsiden bare består af store blokke af grafik. Hjemmesiden har i bund og 
grund ikke meget indhold, også da der kun føres 10 produkter - og at produktet ikke nødvendigvis bare er vinen. :-)


I forhold til historie er der flere der har belyst problemet - det er taget til efterretning!

Tak for ordene! 

Mvh
Sofus Wilms
min-vin

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Oct 16
Indlæg ialt: 10
Fra  www.min-vin.dk Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mikael Tak for dine konstruktive svar, det vil jeg helt sikkert tjekke op på! Vh
Fra Tilst
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 228
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sofus,

Jeg synes det er fedt med en fullpage forside, og du har et flot design.
Men du skal måske lige kigge din forside fra en 27" skærm:

- Billedeslider skærer noget af den fængende tekst, den skærer lidt mid i punkt 3.
- 3 USP billeder: her skærer den også lige nederste del af teksten i hver boks.

Udover det, så synes jeg også at logoet er lidt for højt. Det er et rigtig glot logo, bare for højt.

Jeg håber du har lyst til, at oprette dit webshop-link på min hjemmeside, https://findenwebshop.dk/ ,
Det skader jo ikke med et backlink :)

God vind i webshop sejlene.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)