Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Arabisk marketing- og brandingbureau

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Arab Consulting Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har startet et nyt koncept ved navn "Arab Consulting" som går ude på, at give kommunikativ rådgivning og support til danske virksomheder der gerne vil sælge/markedsføre deres produkter eller ydelser i den arabiske verden. Virksomheden kan ses på følgende linkhttp://www.arab-con.com/

Fokus er på følgende fem områder:

- Arabisk tekstproduktion
- Strategisk oversættelse

- Markedsføring
- Social Media Care (SMC)
- Branding

Jeg mangler dog nogle gode råd til eventuelle salgskanaler, især hvad angår kontakt med danske virksomheder der allerede har aktivitet i f.eks. De Forenede Arabiske Emirater eller lign. På forhånd tak.

Med venlig hilsen,

Anas Attia.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anas

Imidelbart vil jeg sige at du not bør dække et større område end De forenede arabiske Emirater. 

oplagte salgskanaler vil være Dansk industri, Danske erhvervs. udover det kunne det være fornuftigt af gøre de danske ambassaders handelsafdelingen opmærksomme på at du eksistere, dette vil også gælde eksportrådet.  Annoncer i f.esk Børsen eller Eksport magasinet ( udgivet af Danish eksport accosiation) kunne også være nogle gode bud.

http://pdf.sb-s.dk/flip/inf/danish-export-association-eksportmagasinet_2016/index.html#p=1

 

Held og lykke

Ravn

 

Tilmeldt 25. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Arab Consulting Skrevet kl. 15:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Mange tak for rådene.

Med venlig hilsen,

Anas Attia.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Velbekomme håber rådene kan bruges til noget?

Jeg vil dog anbefale at du får nogen til at vurdere din hjemmeside, på mig virker den ikke super seriøs med alle de forskellige farver og skrifttyper, Du skal signalere seriøsitet og troværdighed da du henvender sig til lidt større virksomheder. 

Fra din hjemmeside:

Arab Consulting er en ung virksomhed drevet af unge og ambitiøse mennesker, der tilsammen ønsker at netop Jeres idéer og kommunikation på bedste vis bliver tilrettelagt Mellemøsten - mere specifikt den arabiske verden.

Er ked af at sige det, men det er sgu ikke en tekst der sælger.  Glemt alt om det ung virksomhed, men skriv noget om dig selv og dine samt firmaet kompetencer.

Skriver du f.eks  Anas Attia Bachelor (Business Administration) har du jo starts signaleret en vis seriøsitet. 

 

 

Hilsen

Ravn

 

 

 

Tilmeldt 25. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Arab Consulting Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Ravn.

Du har ret. Farverne er måske ikke de bedste til netop min branche. Jeg vil også rette i teksten i starten, så den kan give en bedre indledning til mit koncept.

Med venlig hilsen,

Anas Attia.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Det handler om at holde det simpelt og seriøst når du arbejder med den målgruppe. Din tekst skal fremstå så spædende at man får lyst til at kontakte dig, når man en dag har behovet for hjælp i Mellemøsten.

Tilmeldt 25. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Arab Consulting Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Det er rigtigt. Jeg har også fortaget nogle ændringer mht. tekst og layout.

Med venlig hilsen,

Anas Attia.

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, Blot et tip: Nu spottede jeg de første 3 stave-/grammatikbøffer på forsiden, så måske en endelig korrekturlæsning kunne være en ide - særligt, fordi det sproglige jo virker til at være en ydelse, som I tilbyder. (Derudover bemærkede jeg en håndfuld flere på bare den ene underside jeg så) ´Du fornærmer ingen mennesker ved at stave og formulere dig korrekt, men du kan komme galt af sted med de forkerte ditto´...Quote. Held & Lykke med projektet!
Tilmeldt 25. Nov 16
Indlæg ialt: 10
Fra  Arab Consulting Skrevet kl. 17:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim.

Tak for rådene. Jeg får den gennemlæst endnu en gang :)

Med venlig hilsen,

Anas Attia.

Fra København
Tilmeldt 31. May 15
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var så lidt - du er velkommen til at trække mig ærmet, hvis jeg kan være behjælpelig længere nede af vejen.

Ellers er jeg sikker på, der er nogle aminoer som gerne vil hjælpe jer.

Du kan eventuelt oprette en lille freelancer opgave til det.

God weekend:)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)