Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

God advokat

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står og skal bruge en virkelig god og dygtig advokat. Gerne i København eller omegn. Sagen er den at jeg er blevet sagsøgt af Hornskov & Vindberg efter jeg har givet dem en dårlig anmeldelse på trustpilot. De forlanger knap 12.000kr for at den har stået online i 2 døgn!

Er der nogen der kan anbefale en dygtig advokat?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Lån du bare min 😊: Jesper.Rasmussen😊erhvervsadvokaterne.dk
Findes ikke bedre. Hils fra mig.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep.dk:

Jeg står og skal bruge en virkelig god og dygtig advokat. Gerne i København eller omegn. Sagen er den at jeg er blevet sagsøgt af Hornskov & Vindberg efter jeg har givet dem en dårlig anmeldelse på trustpilot. De forlanger knap 12.000kr for at den har stået online i 2 døgn!

Er der nogen der kan anbefale en dygtig advokat?

eh - man kan jo ikke forbydes som sådan at give dårlige anmeldelser på trustpilot - MEN man kan selvklart overtræde div love hvis man skriver noget totalt usandfærdigt eller dybt æreskrænkende. Hvis man skal tabe en sag fordi man har givet negativ anmeldelse på Trustpilot, så skal man da godt nok virkeligt være gået ud over alle grænser

HAR H&V virkeligt sendt den til retten - eller har de truet dig med at sende den til retten hvis ikke du betaler 12.000. Du skal ikke smide en masse gode advokat penge efter det, med mindre en advokat efter en kort gennemgang kan sige - at JA du har gjort noget som kan ende i retten - for ellers er det nok koldt vand i blodet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja de har sendt den til retten i Glostrup. Og jeg har kun skrevet sandheden. Men de tillader kun positive anmeldelser. Skriver du noget negativt så sagsøger de dig. Test selv på Trustpilot. Kund gode anmeldelser.

Og så skriver de på hjemmesiden "Nummer 1 på Trustpilot" ja for mener du noget andet så sagsøger de dig.

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig.

Det lyder godt nok i mine ører voldsomt. Jeg tænker, at medmindre du virkelig er gået over alle grænser - så er der ingen sag. Mon ikke vort retssystem ville blive overbelastet en smule, hvis alle som modtog en dårlig anmeldelse trak den i retten.

Held og lykke med sagen - kunne være "spændende" at høre enden på den.

Ønsker dig en dejlig dag.

Mange hilsner 

Lars 

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvidevarerep

Er det ikke noget med at du i kontrakten med inkassofirmaet har skrevet under på at du ikke må komme med negative anmeldelse? oplyse de ikke hvad konsekvensen ville være hvis aftale blev overtrådt ? 

 

 

Tilmeldt 21. Feb 16
Indlæg ialt: 84
Fra  Din Hvidevare Repatatør ApS Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo i nogle nye handelsbetingelser fra august 2016. Men de betingelser som jeg underskrev sommeren 2015 står der intet om det.

Men sjovt at folk gerne må overtræde handelsbetingelser hvis de skriver positive ting men man må ikke skrive negative ting. Selv om man forholder sig objektivt til fakta. Og alligevel bruger de trustpilot logo og link på deres hjemmeside med teksten "nummer 1 på Trustpilot" Det må jo betyde at de ynder at bruge dette medie.

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn

Det virker på mig som et lidt "Nord Koreansk" koncept, at skrive sådan et punkt i en kontrakt. Mon det kan være tilfældet?.

Ha en dejlig aften.

Mange hilsner 

Lars 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Trådstarter:

1 Jeg ville henholde mig til at det ikke fremgår af de betingelser du har indgået aftale på

2 Jeg ville høre Trustpilot om det kan være sandt, de har kunder som kan trække folk i retten hvis de giver negative anmeldelser, for det er jo i så fald totalt smadrende for et anmeldelses-system og det er jo klart, at trustpilot i forvejen kæmper med kritik men med nyere ejere kæmper for at være så troværdig som muligt

Hvis de tillader deres kunder at kun tillade positive anmeldelser, og nægten dem negative - på et regulært anmeldelseses site - så er det til grin, og jeg tror ikke de ville vinde den i retten heller

Jeg kan se flere negative-  bl.a. Mathais G fra Yourpay som du kunne kontakte og høre om han har fået samme tur

Lad Amino vide hvad Trustpilot siger om, at deres kunder må nægte alt andet end positive anmeldelser på trustpilot og trække negative i retten i.h.t nye handelsbetingelser hos H&V (hvis det virkeligt forholder sig sådan)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 00:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kort skimtet betingelserne, da der tidligere har været debat om det pågældende firma her på Amino.

Paragraffen foreskriver udtrykkeligt, at dokumentation og stridigheder ikke må videregives - men at tilkendegive en generel utilfredshed mod selskabet, uden at henvise til en konkret sag, kan ikke erklæres for brud på aftalen.



Side 1 ud af 4 (36 indlæg)