Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt råd søges

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.Smile

Jeg har gennem mange år drevet en virksomhed, og har nu brug for en samarbejdspartner der har tjek på økonomien, da dette er min svage side. Jeg er kørt fast og ved ikke hvor jeg skal lede efter kvalificeret hjælp?

Et par forskellige annoncer på Amino har ikke givet respons, så måske er der en derude som kan give mig et tip. 

Jeg glæder mig rigtig meget til at få nogle gode ideer fra Jer der sidder med dem Yes

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Måske kunne du sende et link til annoncerne eller på anden måde fortælle mere specifik, hvad det drejer sig om, og hvilke forventninger, du måtte have, til en sådan partner?

Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen. Mange tak for dit svar. Jeg har skrevet til nogle få, men måske skal jeg være mere ihærdig og prøve igen. Den sidste tid har jeg ikke haft meget tid til at være på dette forum, men vil gøre mere ved det og følge dit råd. Endnu engang tak.

Tilmeldt 18. Nov 16
Indlæg ialt: 68
Fra  GeareXperten Skrevet kl. 03:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken slags firma driver du og hvad vil en partner få ud af at gå ind og hjælpe med økonomien? Og hvor meget tid skal der lægges i det ?

Find alt fra gear, outdoor og all in one vr briller på GeareXperten.dk 

Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gear eXpert (:.

Mange tak for svar. Jeg er kommet i kontakt med en mulig samarbejdspartner, og findes der ikke løsninger her, vender jeg tilbage til dig.

Mh

CKW

Tilmeldt 13. Nov 16
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ckw Hvad går det ud på

Tilmeldt 8. Feb 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Baloo.

Jeg er godt i gang med at komme videre i sagen (: og vender tilbage til dig hvis jeg synes der er behov for det. Tak for din interesse (:

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ckw:
Jeg glæder mig rigtig meget til at få nogle gode ideer fra Jer der sidder med dem

Få fat i en Revisor du kan arbejde sammen med inden du hiver andre ind i noget som du ingengang selv kan overskue.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)