Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Rimelig.dk udfordrer de etablerede prisportaler

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Rimelig.dk er navnet på en ny dansk webtjeneste, som udfordrer de etablerede prisportaler med øget gennemsigtighed og hensyn til brugerne.

Danskerne har taget sammenligningstjenesterne til sig og sparer penge som aldrig før. Men forbrugerne bliver ofte negativt overraskede over tjenesternes brug af ufine tricks og pågående telemarketing.  

Det mener Jacob Langvad Nilsson, som er grundlægger af den nye danske sammenligningsportal Rimelig.dk. Websitet er netop gået i luften med et enkelt og brugervenligt design, som hjælper forbrugerne med at spare penge på banklån, boliglån, billån, forsikringer, internet bredbånd og mobilabonnementer. Flere produktkategorier vil løbende blive tilføjet.



Læs hele pressemeddelelsen her:

http://rimelig.dk/presse/ny-dansk-aktor-pa-markedet-prisportaler/

Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må indrømme at jeg tvivler på dit koncept - hvorfor skal man igennem en besværlig oprettelsesproces for at kunne sammenligne priserne? Jeg tror du kommer til at skræmme rigtig mange væk på den måde.

I stedet for synes jeg du bør vise priserne på hjemmesiden + tilbyde at sende information ved prisændringer, sådan som du gør nu.

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2490
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en god forklaring på, at der er a-kasser, hvor det ikke er muligt at få dagpenge?

Jeg tror du skal revidere din side, så den stemmer overens med virkeligheden.

Medlemsskab af en a-kasse GIVER ret til dagpenge, såfremt man opfylder de krav der er i loven.

En kæmpefejl, som for mig vidner om at arbejdet ikke er gjort godt nok.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej webfreelanceren —

Tak for din kritik, det sætter jeg pris på.

Hvad er det for en besværlig oprettelsesproces du refererer til? Formålet er netop at give brugerne overblik over markedet inden for de forskellige kategorier som vi sammenligner. På den måde kan man en masse tid. 

Vi er i en tidlig fase med projektet og vi vil tilrette Rimelig.dk baseret på den feedback vi måtte modtage.

Mvh,

Jacob Langvad Nilsson

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Fru Hartmann — Nej, det har jeg ikke nogen god forklaring på. Godt spottet! Det er rettet nu. Tak for feedback. Har du fundet andre fejl? Mvh, Jacob Langvad Nilsson
Tilmeldt 22. Jun 13
Indlæg ialt: 285
Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh min fejl, det kan faktisk godt lade sig gøre at se priserne uden oprettelse. Jeg fik bare det forkerte indtryk da din hjemmeside slet ikke virker i Google Chrome. 

Desuden hopper din FAQ op og ned, når man prøver at folde den ud i Chrome.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det. Sammenligningsiderne fungerer kun hvis din browser tillader cookies og javascript. Der er også nogle problemer hvis der er slået en adblocker til. Vi arbejder på en løsning eller en notifikation til brugeren i disse tilfælde.

Jeg vil teste FAQ funktionen på forskellige browsere i morgen og se om jeg kan genskabe problemet.

Tak for hjælpen!

Mvh,

Jacob Langvad Nilsson

Tilmeldt 18. Nov 16
Indlæg ialt: 68
Fra  GeareXperten Skrevet kl. 02:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal du ikke have ssl sat op med det samme ? Btw er i ikke en form for konkurrent til Samlino?

Find alt fra gear, outdoor og all in one vr briller på GeareXperten.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

SSL er ikke relevant for Rimelig.dk i dens nuværende format af den simple årsag at vi ikke indsamler brugernes personlige oplysninger. SSL er vigtigt hvis man skal tage imod kreditkortbetalinger eller andre personlige oplysninger. Man kan ikke købe noget på Rimelig.dk. Der findes flere gode sammenligningsportaler på det danske marked. Vores ambition er at lave et bedre produkt en konkurrenterne.

Er der noget du synes vi kunne gøre bedre på Rimelig.dk?

Mvh,
Jacob Langvad Nilsson

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Jan 16
Indlæg ialt: 397
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilke produktkategorier har i planer om at udvide med?

Head of SEO hos Kendskab. Kontakt mig!

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)