Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shopify integration med PostNord (Pacsoft online)

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Skødstrup
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Anorak Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer. Jeg er ved at sætte logistik systemet op med vores Shopify webshop. Jeg har svært ved at finde en løsning, hvor mine ordre fra Shopify nemt bliver sendt over i Pacsoft online (hvorfra labels osv. printes).

Hvem har erfaring med dette?

Vh Morten

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, du kan tilkøbe app'en gennem shopify - du skal kigge efter App'en der hedder Unifaun (dem som ejer og adminstrerer pacsoft) God dag Allan

Fra Skødstrup
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Anorak Skrevet kl. 13:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allan. Tak for svar. Den er fundet og installeret!

Har du andre erfaringer i forhold til logistik systemer, som er nemme at integrere med shopify og kan håndtere forskellige fragt firmaer?

Vh,

Morten

Tilmeldt 30. Apr 15
Indlæg ialt: 34
Fra  billigesokker.dk Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, Jeg ved Coolrunner kan integreres sammen med Shopify, det skal blot købes gennem Coolrunner og deres system, mener billigste abonnement er 299,- pr md. (men er ikke helt sikker)

God dag.

Allan

Fra Los Angeles
Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 428
Fra  Lavenwebshop.dk Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten le Dous Bruun:

Har du andre erfaringer i forhold til logistik systemer, som er nemme at integrere med shopify og kan håndtere forskellige fragt firmaer?

Det er let at integrere pakkelabels.dk og Shopify. De skriver på deres hjemmeside, hvordan du gør. Hos dem kan du bruge en række fragtfirmaer. Jeg har også skrevet om, hvordan du integrerer det på min side. Den guide finder du her.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Hos Pakkelabels.dk har vi et gratis Shopify fragtmodul, der understøtter DAO365, GLS og PostNord: https://www.pakkelabels.dk/integration/shopify-fragtmodul/.

Modulet er kompatibelt med Pakkelabels.dk udskrivningssystem. Modulet er gratis, men det koster 48 øre pr. pakkelabel som du skriver (pay-as-you-go). Læs mere her: https://www.pakkelabels.dk/egne-fragtaftaler/.

Morten le Dous Bruun:

Hej Allan. Tak for svar. Den er fundet og installeret!

Har du andre erfaringer i forhold til logistik systemer, som er nemme at integrere med shopify og kan håndtere forskellige fragt firmaer?

Vh,

Morten

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Skødstrup
Tilmeldt 13. May 11
Indlæg ialt: 8
Fra  Anorak Skrevet kl. 07:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas. Pakkelabels.dk var også mit umiddelbare første valg. Det er nemt at bruge, integration af shopify og import af fragtaftaler (alt hvad jeg behøver!). Men systemet understøtter pt. ikke forsendelse med Varebrev fra PostNord, og al salg til udlandet foregår med denne service. Så er nødsaget til at finde en anden løsning, indtil dette er blevet implementeret. Men tak for svar!

Ps. hvis du har relation til Pakkelabels.dk, så må du meget gerne lige prikke lidt til dem for at implementere varebrev snarest muligt ;-)

Vh Morten 

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten,

Varebrev er netop smidt i vores udviklingspipeline. Vi forventer at kunne tilbyde det på Pakkkelabels.dk i Q1 2017 :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 47
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas!
Hvor langt er I med udviklingen af varebreve i jeres setup :) ?

Fra Snoghøj, Fredericia
Tilmeldt 2. Jan 14
Indlæg ialt: 3
Fra  IT & Datagruppen Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas

Ved du om der er udviklet en integration mellem Shopify og pakkelabels.dk, som gør det muligt at booke varebreve?

Hilsen Peter

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)