Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt firma - hjælp til domæne

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved godt jeg har lavet damme indlæg, men overskriften bød ikke lige folk klikket ind for at læse så poster det lige igen :) Recepto Skrevet i dag kl. 17:54 Hejsa Jeg har fundet på et firma navn på .dkmæne, det er sammensat at mit navn og den service firmaet udbyder. Fimanavn: cssit.dk Jeg var inde og tjekke om domæne var ledigt, og det er det i .dk,, så har købt dette. Men til så at domænet ej var ledigt i .com Firmanavn: http://cssit.com/ - siden ser underlig ud. - derefter GOOGLE jeg så CSSIT og fandt disse firmanavn: http://www.cssitsolutions.com/ og http://www.cssit.ch/. Mit spørgsmål: Er det ok jeg kalder mit firma cssit.dk? Håber I kan hjælpe På forhånd tak Med venlig hilsen :)

Fra 2840
Tilmeldt 31. May 05
Indlæg ialt: 418
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Med frygt for at lyde nedladende så bør du nok lægge lidt mere energi i dit indlæg og formulere dig så det kan læses og forstås.

Folk gider ikke svare på indlæg hvor spørger ikke engang selv har læst indlægget igennem inden det er postet.

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

He he Ja i know... skrev den fra min mobil, og på en eller anden måde havde den fået kastet indlægget afsted..PINLIGT, endnu en grund til det irriterende man ikke kan slette sit indlæg og lave det om.

Men kan du svare på mit spørgsmål? :) 

og tak for dit svar, kunne lige finde admin og spørge om de kan slette det eller rette overskriften i mit andet indlæg der er rettet til :) 

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 02:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fæ. Dine tråde er her for-e-ver, så når der i fremtiden bliver søgt på dit domæne, kommer disse tråde op.

Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 02:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
fæ?? det var ikke pænt skrevet?
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg tror nemmere at læse bare lidt linje skrift og mellemrum , jeg er selv ordblind , så mig er det ikke nemt for , at lave gode tekster 

Angående domæne valg du skriver ikke hvilken firma det er og hvad det laver , så det er svært at sige om domæne valg er et godt valg 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Aj, det må du undskylde, det virkede bare helt igennem useriøst - jeg burde selvfølgelig blot have ignoreret det.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jørgen Kirkegaard:
Fæ. Dine tråde er her for-e-ver, så når der i fremtiden bliver søgt på dit domæne, kommer disse tråde op.

Man skal ikke kaste med sten, når man selv bor i et glashus.

Big Smile

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig. Og man skal ikke kaste med æbler, når man selv er et skrog.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (15 indlæg)