Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pris på vare - hvordan finder jeg den rette?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i mange kloge mennesker :-)

Jeg har en lille webshop med få produkter i eget design produceret i udlandt.

Nu er der, for første gang siden jeg købte shoppen, et helt nyt produkt på vej (jubiii). Det bringer dog lige et spørgsmål på banen for mig:

Hvad skal det koste i udslag? Prisen for produktion, fragt og told sniger sig op på ca 95 kroner. Uden at tænke på mine omkostninger, så er jeg kommet frem til at 449,-vil være en fornuftig udsalgspris inkl moms, men............

Lyder det fornuftigt? Og findes der nogle retningslinier for fastsættelse af pris?

:-) Hilsen Katrine.

Ps: der var simpelthen ikke nogen kategori, der passede på mit spørgsmål :-/

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, et kedelig svar er jo, at markedet bestemmer. Du kunne måske starte lidt højere og give introduktionsrabat? Hvis ingen køber dér, er prisen er for høj. Hvis du ikke kan nå at hente tingene hjem, er den for lav. Du kan selvfølgelig også gøre omvendt, men det er nemmere at justere på en rabat end på en egentlig pris.

Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jørgen.

Tak for svar :-) Hvis jeg kikker på konkurrenter, kvalitet, størrelse mm., så tror jeg umiddelbart at 449,- er en attraktiv pris, men det kan da godt være at jeg skal prøve med 499,- og så lave et introduktionstilbud på 349,- eller 399,-  ? 

Hilsen Katrine.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah, hvis priserne er sammenlignelige f.eks. mht. fragt.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)