Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pakke - direkte levering eller pakkeshop?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at færdiggøre min webshop og havde egentlig besluttet mig til at tilbyde fragt af pakke leveret direkte hjem til kunden (eller til den adresse de nu må ønske) med DAO til 35 kr.

Jeg har så lige læst en artikel, hvor der står at 76% af alle kunder selv ønsker at bestemme om de vil have det direkte hjem eller selv afhente i en pakkeshop (her ville jeg så vælge GLS). Jeg vil helt bestemt selv helst have det hjem, da jeg ikke synes fragten er så dyr.

Vil I foretrække at have muligheden?

Hvis jeg kun vælger den direkte levering, vil det mon så afholde nogen fra at købe?

På forhånd tak for feedback.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Langt størstedelen af mine kunder vælger at få leveret til en pakkeshop. Hvis kunden ikke er hjemme på hverdage, og pakken bliver leveret til adressen, skal de alligevel i en pakkeboks for at hente. Så jeg syntes bestemt det er noget du skal tilbyde.

- Kim -

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Tilmeldt 25. Oct 16
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Kim Tak for svar. Fik ikke lige tilføjet, at pakken er så lille, at den faktisk kan gå i en postkasse, da det kan sendes i en boblekuvert.
Fra København K
Tilmeldt 3. Mar 16
Indlæg ialt: 17
Fra  Send24 - Nem og billig pakkeservice Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Januna

Kig evt. forbi Send24.com.

Vi har landsdækkende service.

Vi leverer pakker ud til fast lav pris til en hvilken som helst pakkeshop i Danmark for 20 kroner op til 10 kg. 

Og de pakker du får omdelt af os - leverer vi ud samme dag (København/Århus) om aftenen, hvilket betyder at 95% af pakkerne leveres til modtageren første gang.

Venligst

Jan

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)