Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekst oversættelse Dansk - engelsk, Hvorhenen?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Skaarup Akademi Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle Aminoer

Jeg skal have oversat en masse tekst (læsemateriale til 4 kurser) til engelsk, og selvom jeg selv er udmærket til engelsk vil jeg gerne have en anden til at lave oversættelsen.

´Jeg er i opstartsfasen i min virksomhed og har derfor ikke så mange midler at gøre med.

Jeg har overvejet at oversætte det hele i google translate, gennemgå teksterne for de helt store og dumme fejl og så få en inder eller kineser til at omskrive teksten så den bliver god. Jeg er dog lidt bange for om personen overhovedet vil kunne forstå teksten, eftersom den er oversat i google translate.

Er der nogle der har erfaring med dette?

Jeg har også hørt at man kan få danskere til at oversætte ret billigt, gennem virksomheder som er bosat i evt. Bali, som har unge danskere ansat til en helt anden løn end de ville få i Danmark. det kunne også være en mulighed for mig, men har du nogen idé om hvilke firmaer jeg skal i kontakt med? Smid evt. et link eller en ide om hvilke søgeord jeg skal bruge for at finde dem på google.

Har i andre idéer til hvordan jeg kan for oversat teksterne forholdsvist billigt (det er dog meget vigtigt at kvaliteten er i orden)?

God lørdag derude! :-)

Mvh Maria

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 19:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Korrekt oversættelse er altså ikke noget man bare lige gør, der er nok en grund til at det tager 5 år at blive translatør.  Hvis du ønsker kvalitet er det totalt useriøst at du kan bruge Google translate  for så at tro at du kan bruge en eller anden kineser kan omskrive teksten så den bliver god!

Der er flere muligheder, en kunne være at bruge f.eks  engelsk studerende og så bagefter få lavet en copy editing af en med engelsk som modersmål.  Ellers prøv at slå opgav op på et professionelt translatør site  http://www.proz.com/post-translation-job 

 

 

 

Tilmeldt 28. Oct 14
Indlæg ialt: 16
Fra  Skaarup Akademi Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn.

Mange tak for svar:-)

Jeg er slet ikke i tvivl om at en kineser eller inder kan skrive en rigtig god engelsk tekst. Mange er dybt professionelle mennesker som er uddannede og meget dygtige, jeg er mere i tvivl om de kan gøre det ud fra en google translate tekst (som jeg har rettet til), da det godt kan være meget uforståeligt:-)

God idé med at bruge en engelsk studerende! Mange tak og god aften!

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2078
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria,

Dit opslag dukkede op på en googlesøgning, så jeg tillader mig lige at skrive her. Jeg har studeret engelsk og haft nogle små jobs som freelanceoversætter gennem min studietid. Hvis det har interesse, kan du skrive en privat besked om, hvor meget dit budget er, hvad omfanget af oversættelsen er osv. 

Mvh. Per

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 23:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan vi hjælpe med her hos Move Marketing

Vi har lavet meget overstættelse for vores kunder men især også for egne projekter, hvor fremgangsmåden med google translate oversættelse og derefter korrektur læsning og tilretning er blevet brugt en del. 

Se mere her: http://move-marketing.dk/vi-tilbyder/oversaettelse-dansk-engelsk/

Skriv eller ring gerne. :)

Fra Skiftende
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Freelancer.com - der sloges de ligefrem (og underbyder dermed hinanden) om opgaverne, men studèr hver enkelt, som tilbyder sin hjælp. Opret en profil og læg en lille opgave ind og så skal du bare se løjer :-) 

Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maria

Hvis du ikke allerede har fået oversat din tekst, kan vi klare det for dig hos WordWax. Vi har et globalt netværk af professionelle oversættere; heriblandt flere, der oversætter fra dansk til engelsk.

Vi oversætter til en fast pris på $0.06 mellem alle vores sprogpar.

Du er velkommen til at kontakte mig på thomas@wordwax.com, ligesom du også kan læse mere om os på wordwax.com.

Jeg håber på at høre fra dig!

Mvh Thomas, WordWax.com

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)