Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogføring af Stripe data (betatestere søges)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Jeg har i de sidste 2 år manuelt bogført alle mine salgsdata fra Stripe i Dinero... Det er jeg blevet træt nok af til at jeg nu er ved at lave et tool, der kan gøre det for mig. Det kommer til at virke med stort set alle regnskabsprogrammer, så længe de supporterer CSV imports (hvilket Dinero gør).

Jeg leder efter andre danske Stripe brugere, der vil hjælpe mig med at teste tool'et - så hjælper jeg med bogføringen! ;-)

Skriv til peter@suhm.dk eller her på Amino hvis du er interesseret.

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter, bare af nysgerrighed.
Jeg skal snart opstarte min første webshop, hvor jeg har tænkt mig, at benytte mig af Stripe - Bogfører du de beløb som Stripe opkræver ved hvert evig eneste køb, eller bogfører du omkostningerne 1 gang om måneden, hvilket jo nok er en del nemmere, end at skulle bogfører ved hvert evig eneste beløb, som Stripe "snupper" af et salg?

Gir det mening? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

hvordan vil du afstemme din bank hvis du ikke bogfører alt løbende? Du bør afstemme bank ved hver eneste bogføring

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Skriver du et indlæg på Dinero's Facebook, så deler vi det :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Eriksam:

Hej Peter, bare af nysgerrighed.
Jeg skal snart opstarte min første webshop, hvor jeg har tænkt mig, at benytte mig af Stripe - Bogfører du de beløb som Stripe opkræver ved hvert evig eneste køb, eller bogfører du omkostningerne 1 gang om måneden, hvilket jo nok er en del nemmere, end at skulle bogfører ved hvert evig eneste beløb, som Stripe "snupper" af et salg?

Gir det mening? :-)

Jeg bogfører alt i Stripe enkeltvis, så mit regnskab og min balance i Stripe passer sammen :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

hvordan vil du afstemme din bank hvis du ikke bogfører alt løbende? Du bør afstemme bank ved hver eneste bogføring

Hej John,

Er ikke sikker på om dit spørgsmål var til mig, men svarer lige...

Jeg bogfører hvert enkelt salg når det sker i Stripe. På modkontoen kan jeg så løbende se hvad Stripe skylder mig. Når jeg modtager en udbetaling til min bank fra Stripe bliver det modregnet kontoen med Stripe's gæld til mig. Så et salg resulterer typisk i 4 posteringer... Giver det mening? :-)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Suhm:

Cookie - John Hannover:

hvordan vil du afstemme din bank hvis du ikke bogfører alt løbende? Du bør afstemme bank ved hver eneste bogføring

Hej John,

Er ikke sikker på om dit spørgsmål var til mig, men svarer lige...

Jeg bogfører hvert enkelt salg når det sker i Stripe. På modkontoen kan jeg så løbende se hvad Stripe skylder mig. Når jeg modtager en udbetaling til min bank fra Stripe bliver det modregnet kontoen med Stripe's gæld til mig. Så et salg resulterer typisk i 4 posteringer... Giver det mening? :-)

det var til Eriksam der kun ville bogføre gebyret en gang om måneden - og også i anden tråd ikke virker med på, at bank skal kunne afstemmes helt løbende ved hver bogføring - Det er en af måderne at undgå fejl på

Det er helt korrekt at have stripe som egen konto og modpostere mod bank. Om du bogfører hvert salg eller dagens salg samlet efter en liste er op til dig - men hver gang der bogføres skal man, som du helt korrekt gør det, kunne se banken stemme

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for uddybningen, John! :-)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 3 (22 indlæg)