Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kontakt Shenzen Kina

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 08:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg har brug for en pålidelig kontakt i Shenzen der kan tage ud og kigge på en virksomhed for mig.

Er der nogen der kan hjælpe med dette, eller kender en man kan rette henvendelse til?

Og så bare lige for nysgerrighedens skyld, så kunne jeg godt tænke mig at høre hvor mange der succesfuldt handler med Kinesere, uden at ha været ude og besøge fabrikken? Mange snakker jo om at det næsten er et must for et godt samarbejde med Kinesere, at man har trykket dem i hånden...

Mvh Martin

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Hvilket produkt er du igang med at source? Har nogle kontakter nede i Sydkina der måske kan hjælpe, lidt afhængig af om det er elektronik eller møbler du kigget på:)

Svar til dit andet spørgsmål: Ja ja ja. Hvis du ønsket at etablere et stabilt og tillidsfuld samarbejde med en kinesisk virksomhed så er det med at komme ud og besøge dem. Hvis det er Shenzhen kan du evt rejse ud med nogle af de Amino grupper der tager ud til Canton messen (i byen Guangzhou som ligger i fornuftig afstand fra shenzhen).

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Fra Hong Kong
Tilmeldt 22. May 14
Indlæg ialt: 51
Fra  SEGO Consult Ltd Skrevet kl. 03:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Jeg har eget firma registreret i HK der arbejder med sourcing fra Asien(primært Kina). Har boet 2 år i Shenzhen og har siden januar boet i HK, men har forsat regelmæssige ture til Shenzhen.

Du kan skrive til mig på steen@segoconsult.com hvis du er interesseret i at tage en snak om hvad du form for support du har behov for og hvad jeg kan hjælpe dig med.

Mvh Steen Olsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg har en dygtig og troværdig agent i Shenzen, som jeg måske kan få dig over til. Hun arbejdede vildt godt for mig, og jeg mødte hende også i Shenzen.

Hvilken branche søger du en ekspert i? Det er meget vigtigt, når du søger efter en troværdig. Da jeg var i Shenzen mærkede jeg hurtigt, at alle producenter ville have os hen til deres produktion, så vi kunne mærke kvaliteten. Du skal dog være opmærksom på, at der kan ske mange fejl med dine varer, selvom alt ser fint ud på produktionen.

De alle vil sælge - og de gør alt for det! Så find en du stoler på - mon ikke du kan finde en dansker i Shenzen?

Fra Reersø
Tilmeldt 16. Jul 12
Indlæg ialt: 86
Fra  EnergiKøb ApS Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Det er inde for elektronik området...nærmere betegnet ibeacon(BLE) devices produktion. Det ville jo selvfølgelig være at fortrække at det var en agent som havde noget indsigt i teknologien, men det primære er nok at kigge på virksomheden samt snakke med ejeren, og vurdere om det virker som et seriøst foretagende.

Martin Lundqvist:

Hej Amino

Jeg har brug for en pålidelig kontakt i Shenzen der kan tage ud og kigge på en virksomhed for mig.

Er der nogen der kan hjælpe med dette, eller kender en man kan rette henvendelse til?

EnergiKøb hjælper private og erhverv med at håndtere og administrere energibespareser samt udbetaling af det efterfølgende energitilskud.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)