Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er sæson, så har dine "konkurrenter" måske også mistet trafik. Her er trafikanalyse fra 4 af dem som ligger på samme keyword som jer.
Det ser lidt ud som om at september har medført et fald i trafik hos 2 af websites, men det er meget løst vurderet.

Jeg har testet kontaktformularen, du skulle gerne have fået noget fra "aminobruger".

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du bør starte med at kigge på dine google analytics data, da disse måske kan hjælpe dig til at finde hvor folk falder fra.

F.eks. kan en ændring i rank, så en anden side vises for et bestemt keyword, give lavere konvertering.

---

Flere besøgende er ikke nødvendigvis = flere kunder, da ikke alle besøgende er konverterbare.

Eksempel: Jeres service er målrettet unge. Så hver gang en "voksen", der søger hjælp, kommer forbi din hjemmeside er der ikke tale om en potentiel kunde. Det er derfor vigtigt at dit title-tag klart fremhæver at der er tale om en serviceydelse til unge og studerende, så du allerede på google og bing får sorteret ikke konvertere besøg fra. Det samme er gældende for dine annoncer.

Jeg vil også gætte på at søgninger på "gratis psykologhjælp" giver en del besøgende, som hurtigt klikker videre til en af de mange andre hjemmesider du henviser til.

Hvis du tilføjer attributten target="_blank" til dine a-tags, åbnes linket i en ny fane, så de besøgende stadig har en fane med din hjemmeside. Det kan måske holde lidt mere på dem, som vælger at læse om en gratis løsning.

html: <a href="url" target="_blank">tekst</a>

---

Selve bestillings-/betalingsprocessen på en hjemmeside er meget vigtigt. Det bør være nemmeste muligt og i så få step som muligt. Ellers er der folk der falder fra.

Få finpudset din integration af din bookingsoftware. Sæt en passende højde på din iframe, så scrollbaren ikke vises.

Mange kender mobile pay, men det er generelt ikke den bedste løsning til onlinebetaling. Her ville en quickpay betalingsløsning med dankort, visa mastercard og mobile pay være at fortrække, så dine kunder betaler ved bestilling.

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 23:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Det er en fin side du har fået lavet. 

Logo:

Opløsningen kunne være bedre, måske i kunne overveje at lave logoet retina. 

Linjeafstand:

Linje afstanden kan godt være større nogle steder. 


Rund banner grafik:

Teksten kunne være mere læsevenlig med en mørkere baggrund. 


Link:

Vedr. din angst for at denne tråd skulle ranke på ........ så er et link et link, så det ville kun komme din side til gode... og de billeder der er lagt ind har heller ikke betydning for jeres side mulighed for at ranke..


Sektion kontakt:

Der kunne være mere plads mellem Logo/ overskrift og den beskrivende tekst. Jeg rykket lidt rundt på det her...

Priser og Booking:

Her kunne i overveje lidt mere afstand mellem overskifter og sektioner. 

I kunne overveje lægge disse blokke verticalt og ikke ved siden af hinanden, det vil gøre siden mere overskuelig. 


åbningstider

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 
loren

Praktisk

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 


Betaling

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 

Billeder på samme side:


Jeg kan ikke se hvad de har for funktion, det virker som fyldt - er det dig på billedet så nøjes med det billedet med  jer, og læg en personlig tekst in på det billede, 

Hej jeg er ....... hvis du gerne vil .... så kan jeg.... kontakt mig eller en af mine kollegaer ....


Unge og prob...

Jeg vil anbefale jer at gøre tekst passagerne kortere, og bruge væsentligt flere overskrifter. Længden af selve teksten fra højre til venstre gør teksten uoverskuelig. Hvis målgruppen er unge, vil flere overkrifter og mindre tekst fra højre til venstre. 

Hvis jeg var ung med rod i livet, vil jeg havde svært ved at overkue de tekster.  Se eksempler....


Ikke så godt:

Er du nedtrykt og....

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 


Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 


Bedre opstilling af tekst om fx nedtrykhed



Er du nedtrykt ....


Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit

adipiscing elementum metus. 


Som nedtrykt kan du opleve...


Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet

quis pede, vel aliquam non 



Der kan være mange ting som vi kan hjælpe...

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit

adipiscing elementum metus. Morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. .... etc..




Mere om tekst...

Det vil være nemmere at skimme  "For alle" og især for en ung med store udfordringer i hverdagen..

Profil billeder:

Jeres billeder skal være ensartede og have samme størrelse og tekster, skal en smule mere personlige synes jeg....

Om terapien:

Igen kunne i arbejde med teksterne, det bliver uoverskueligt og jeg taber helt vejret bare når jeg tænker på processen. Hvordan gør vi det her.. En enkelt opsætning i punkter - hvor den der læser det ikke for følelsen af det er uoverskueligt...

1. Du kontakter os på mail eller telefon

2. Indledene samtale ...hvor vi ..

3. Vi taler om terapien og hvad terapi er...

4. Vi har den første session hvor du..

5. osv. osv...

Nedeunder kunne der være en mere uddybende forklaring af mange af de ting i remser op om Terapi....


Læs mere om
...

Er mine problemer store nok....

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 


Kan jeg få offentlig støtte..

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 
Lidt om forbedreldese til første samtale...


Du behøver ikke være forberedt - du kommer som du er

Lorem ipsum dolor sit amet, velit non vestibulum enim lacus, mollis dolor, morbi magnis ac sit adipiscing elementum metus. Ligula mi convallis imperdiet lorem urna, vitae a, nec vivamus amet quis pede, vel aliquam non 


Hvad er den Narrative Metode - hvad betyder det for mig....



Din individuelle samtale kan handle om alt:


  • Angst
  • ensomhed
  • kærestesorger
  • stuedievalg
  • Stress
  • Tab
  • Skillsmisse



Jeg håbe jeg kunne inspirere jer til at gøre siden mere overskuelig og med mere whitespace... dvs, tomrum


God arbejdslyst!!


René


Side 2 ud af 2 (13 indlæg)