Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på website

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg driver en psykologklinik, der siden opstart i november 2014 er gået rigtig godt. Vi har udvidet, og er nu 5 psykologer, der tager imod klienter. 

Vi arbejder primært med unge og studerende.

I november måned er klientforespørgslerne pludselig faldet markant - dvs. med 70%. Jeg har lavet en del SEO, så tiltrækker faktisk flere ind på siden end tidligere. Jeg kan se, at der kommer en del flere ind på siden, og jeg har også den seneste uge spædet op med Adwords. Jeg er klar over at min side ikke er optimal, og er derfor også i gang med at få lavet en ny side. Dog har den nuværende side tiltrukket en del klienter for blot en måned siden, så det kan vel ikke være dér den ligger.

Jeg har længe gået og spekuleret på hvad det mon kan skyldes, da jeg intet har ændret på siden. Det eneste jeg er kommet frem til er sæsonudsving. Dog finder jeg det lidt usædvanligt alligevel, og tænker om nogle af jer kloge hoveder kan komme med lidt feedback, og evt. nogle ideer? Måske det er nogle kontaktformularer der ikke virker, måske et eller andet mystisk er gået galt? Jeg har i hvert fald svært ved selv at se det. 

Min side hedder u n g t e r a p i .dk (uden mellemrum selvfølgelig :) ønsker ikke at google ranker det her indlæg, når man googler mig)

Jeg ville blive rigtig glad for feedback, der kan pege i retning af den markante nedgang, OG er herudover godt klar over, at min side har en masse små mangler, der skal rettes op på. 

Fra København
Tilmeldt 17. Mar 15
Indlæg ialt: 289
Fra  Chaz Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en mail man kan skrive til?

Så kan jeg lige huske dig til senere! :D

Mvh Matias

Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja!
Majavaingilbert@gmail.com

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Maja

Når jeg kigger på siden er der nogle ting som jeg hurtigt falder over. Billederne af jer er ikke særlig gode. Få en fotograf til at lave nogle flotte billeder. I henvender jer til unge, og det er noget af det de kigger efter.

Prisen er meget høj. Jeg har før haft brug for en autoriseret psykolog til noget familie, og der var prisen 600,- kr. i timen. Googler man priser, vil det helt klart have en dårlig indvirkning på hvor man vælger at være.

I skriver om at der ikke er en autoriseret psykolog. Det er nok ikke det der får folk til at bestille tid. Måske skulle det skubbes lidt længere væk end der hvor man finder det idag.

Jeres glade udtalelser fra tilfredse patienter er tydeligvis skrevet af jer selv. En påstand... Men det skinner tydeligt igennem. Det kan selvfølgelig også være at i har redigeret i de originale ting for at det skulle være pænt, men opbygning af de forskellige historier ligner hinanden for meget til at det er en tilfældighed. Det er ikke sikkert folk opdager det, men troværdigheden får et dyk.

Jeres Facebookside eksisterer ikke og Google-profilen er ikke brugt til noget. Jeg ser ikke noget der giver tillid. Jeg ville sikkert vælge nogen andre at tale med.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :

I har faktisk haft stigende trafik det sidste stykke tid. I har også Analytics installeret i en eller anden form, I må kunne se nogen exitpages, brugertider og nogen indlæsningstider på websitet. Prøv lige at checke analytics. Prøv evt. at opsætte en funnel (tragt) i Google analytics, med mindre I i forvejen kan se hvordan dem som rent faktisk bliver kunder kommer gennem systemet.
Kan ikke umiddelbart finde nogen tekniske issues, udover en lidt rodet htmlkode med et print fra et eller andet serviceprogram.

Det eneste jeg tænker er "Priser", byt rundt på de 2, Studio øverst, normal nedenunder, og måske evt. en lille * med betingelser for studierabat, fx "Du skal bare vise dit studiekort", så de ved det er nemt. Men det er op til dig, bare et forslag.


Menuen "book tid" fungerer fint et godt stykke af vejen på mobil, har ikke testet det helt til ende.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

jeres målgruppe er jo dem mere og mere der rammes af spares i staten , jeg ved ikke om man kan få betalt det hele så det er gratis af staten men folk på offentlige ydelser har mindre og mange spare lige nu , den målgruppe i er til er måske usikker på alt omring det økonomiske

det er jo ud i medierne meget , at der skal spares på de fattige og unge mange er jo mange dem med problemer , det hører man jo i nyhederne og heri efteråret er sket meget som bringer folk med få kroner nok mere tilbageholdende at bruge penge 

jeg læser intet på din side omkring disse problemer på siden det økonomiske får nok nogle ikke til at kontakte jer , så frem på siden , hvordan i hjælper de udsatte grupper i samfundet dem som har mindre nu og de høre omkring alle mulig tiltage der gør de har mindre kroner 

hvorfor er der kun studierabat , der jo lavet kontanthjælp reform unge så de har jo mindre mange end en der studere fordi de an jo ikke få de billige studie boliger med mere og hvorfor ikke rabat alle udsatte gerne del mere end nuværende pris de er jo mere og presset på pengepungen med de reformer der laves i samfundet

siden design synes jeg sådan set er okay Smile

prøv gennemgå siden med dette her seo tool http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

jeg har wordpresse plug i dette her 

https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/ din pagecore er okay

jeg bruger ikke plug in facebook  min erfaring efter prøvet flere 100 er det trækker nul i score kun at bruge koder herfra og så husk brug iframe koden , desuden kan man ikke se facebook siden så slå det plug in fra .
https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin

hvad også kan trækker meget det er nok folk går ind siden prøver alt muligt siden så er det godt med dette her plug in https://da.wordpress.org/plugins/wordfence/

jeg  bruger https://da.wordpress.org/plugins/autoptimize/ det bruger jeg også 

billeder plug in der findes flere gode vil jeg mene https://premium.wpmudev.org/blog/10-best-image-optimization-plugins-to-speed-up-your-wordpress-site/

jeg bruger også plug in  wp-rocket.me

siden har meget få indgående links

tilføjelse ekstra ideer

angående rabatter udsatte grupper 

hvis seneste løn sedlen her kommune unge kontant hjælp , så har du dokumentation på de er på laveste ydelse , der kan jo også være folk som unge vælger stå udenfor samfundet ikke ønsker kommunes hjælp årsopgørelsen kunne også dukemtere de er lavtlønne gruppen 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Det kan godt være din intention har været god, men det er faktisk en ret ubehagelig feedback.
Jeg har ønsket feedback på min side, ikke på mit koncept eller mine priser. Psykologer har en særlig prissætning, som jeg ikke ønsker at gå ind i, og finder det ret irrelevant for indlægget, da jeg som sagt har haft fin succes med det ind til denne måned.
Min feedback er ikke skrevet af mig selv, men sjovt nok er kommentererne anonymiseret, da andet ikke er etisk forsvarligt.
Jeg har ønsket en reel og seriøs feedback med baggrund i det jeg skriver i indlægget, ikke en hæmningsløs kritik, som jeg oplever det som.

Fra Valby
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 27
Fra  bagge-web.dk Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Maja

Jeg synes at du har en side med alle de rette virkemidler :)

Det du efterspørger er om der kan være en plausibel forklaring på  den drastiske nedgang i antallet af konverteringer.

Som der er en anden her der siger, så er det første du skal kigge på, Google Analytics. Jeg nemlig se at du har en Analytics sporings ID.

Kan du se nogen anormaliteter i trafikken over tid, når du er i Analytics?

Hilsen

Marcelo

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Maja Jespersen:

Hej.
Det kan godt være din intention har været god, men det er faktisk en ret ubehagelig feedback.
Jeg har ønsket feedback på min side, ikke på mit koncept eller mine priser. Psykologer har en særlig prissætning, som jeg ikke ønsker at gå ind i, og finder det ret irrelevant for indlægget, da jeg som sagt har haft fin succes med det ind til denne måned.
Min feedback er ikke skrevet af mig selv, men sjovt nok er kommentererne anonymiseret, da andet ikke er etisk forsvarligt.
Jeg har ønsket en reel og seriøs feedback med baggrund i det jeg skriver i indlægget, ikke en hæmningsløs kritik, som jeg oplever det som.

problemet er der lavet mange reformer det er ingen kritik af dine priser , men nogle af de folk i din målgruppe har færre kroner med alle de reformer der er lavet , jeg synes nu meste min kritik er af reformer der laves du kan jo ikke arbejde gratis fordi der laves massevis reformer i samfundet det er jo på ingen måde noget du er skyld i 

2025 reform gør folk usikker på fremtiden skære endnu mere i ydelser , hvis alt dette kommer igennem er der flere fattige og jo mange dem problemer er jo dem reformer rammer og folk der er usikker er lidt mere tilbageholdende at bruge penge , det er ikke din skyld at  folketinget laver en masse nedskæringer for de fattige 

jeg skriver intet om dine priser er for høje i mit indlæg , men når en del af din målgruppe har færre kroner , så rammer det selvfølgelige dig lidt med færre kunder

men hvad siger din google analytics er det relevante besøgene? , du skriver den er stigende trafik i indlægget 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Nov 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 16:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej.

Undskyld, det var faktisk slet ikke et svar til dig- min tlf har lige byttet rundt på nogle knapper. Tak for svar, du har helt ret. Det er et felt, der kunne gøres rigtig meget ved. Helt personligt synes jeg også at det burde være gratis for alle at gå til psykolog, særligt for de mest udsatte. Som nyopstartet psykolog, får man bare ikke nogen hjælp til noget. Og da vi har nogle etiske retningslinjer for hvor mange samtaler der er optimalt at have på en uge, kan vi ikke tage mindre for det, da økonomien ellers ikke hænger sammen. 

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)