Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af template - Wordpress eller Shopify

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Aug 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminobrugere

Jeg er i gang med at etablere en webshop, der sælger kreative produkter.

Jeg er blevet frarådet at køre den via Wordpress med WooCommerce, og var derfor gået i gang med at lede efter gode Shopify Templates. Men jeg har rigtigt svært ved at finde en, der har det livsstilssnit, som jeg har i tankerne. Jeg kunne godt tænke mig, at siden ikke ligner alt for meget en shop, men at der er masser af plads til fortællingerne om produktet og kreativ inspiration. Selvfølgelig vil vi sælge, men vi tror på, at inspiration også sælger. Markedsføring kommer til at foregå over de sociale medier, derfor er det også vigtigt at der er let og synlig adgang til de sociale medier i templaten. Meget gerne et Instagram plugin.

Jeg kan rigtigt godt lide denne Wordpress template:

https://theme.wordpress.com/themes/rosalie/

Men den er jo omvendt meget bloggeragtig, og slet ikke egnet til at sælge.

Er der nogle derude, der har fundet rigtig fede Shopify-skabeloner, som egner sig til kreative/livsstilsagtige produkter?

Eller skal vi hellere køre med Wordpress, når det er det look vi søger? Hvad mener I?

Mvh. Martine 

Tilmeldt 28. Apr 15
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hey Martine

Hvorfor er du blevet frarådet at bruge Wordpress med WooCommerce?

Personligt synes jeg netop denne kombination giver rigtig meget frihed og mange muligheder for ganske få penge. Derudover er der intet månedligt gebyr som hos Shopify.

Der er rigtig mange templates til WordPress, og jeg er sikker på du kan finde en template der passer til netop dit behov. Tjek evt. hos themeforrest: TEMPLATES.

Mvh

Kasper

White Label

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 13:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martine,

Der er gode muligheder ved begge CMS. Men har du overvejet den tredje mulighed?

Der er selvfølgelig mulighed for at vælge templates og arbejde videre med det, men det kunne være meget aktuelt for dig at få lavet dit helt eget template fra bunden af, hvor du får de tilpasninger, som du ønsker. Ellers kunne du måske vælge et template, som passede bedst til dig, hvor der blev udviklet videre på det?

Det kræver selvfølgelig et lidt højere budget, men så går du til gengæld også med et resultat, som du kun bliver tilfreds af :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Martine

Fedt at du er i gang.. jeg vil råde dig til at afprøve og teste den webshop løsning du forventer at bruge.


Begge løsninger har fordele og ulemper. Shopify er nemmere at komme i gang med og har en smule højere omkostninger. Med Woocommerce skal du nok forvente at blive udfordret i forhold til det tekniske.
Og du er selvansvarlig for vedligeholdelse og sikkerhed.

Jeg arbejder selv med Weebio.dk som er en dansk webshop løsning med dansk support og udviklingsafdeling. Weebio minder om shopify men du har flere muligheder for tilpasning af webshop template. Uden at skulle kode fx.

Allw vores templates er gratis og du kan we dem online her. http://www.weebio.dk/themes/all

Du kan oprette en webshop på prøve her.

Du kan booke en gratis gennemgang af Weebio.dk admin. Når du skrevet op. Der er en 30 dages prøveperiode uden at skulle skrive dig op.

http://www.weebio.dk

Introduktionsvideo til



Skriv hvis du har brug gratis vejledning kan du skrive til mig.

Rene@weebio.dk

Jeg er på min telefon nu. Så jeg kunne ikke lige finde et tilsvarende template til det du kan lide. Finder et tilsvarende template senere...

God arbejdslyst!!!

Rene





Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)