Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webudvikling - Freelancer?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 24. Jul 08
Indlæg ialt: 35
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal have lavet en stor hjemmeside fra bunden, og jeg overvejer at anvende Freelancer.com som jeg før har anvendt.
Problemet med Freelancer er bare at der tit opstår misforståelser og langsomme svar.
Jeg har før kun fået lavet wordpress hjemmesider og vil derfor gerne høre om andre har erfaringer med store hjemmesider fra Freelancer, og om i kan anbefale freelancers derfra.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 13. Jun 16
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan varmt anbefale Amino Freelance her på siden, hvor jeg mange gange har fået god, professionel, effektiv og billig hjælp. :-) 

Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 18:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en aktiv udvikler profil på freelancer.com hvor jeg har lavet flere mindre og større webprojekter.

Jeg har ligeledes selv prøvet at outsource nogle ting, og du har ret - misforståelser sker hurtigt udover hvis man er præcis ned til sidste detalje - hvilket næsten er umuligt.

Med det sagt kan man være lige så uheldig med danske udviklere - men her er fordelen at man bare kan møde op på kontoret, hvilket gør tingene væsenligt lettere.

Hvis du vil spare flest mulige penge, så vælg freelancer.com, og gør dine beskrivelser så dybdegående som muligt.

Jeg vil også gerne prøve at give et bud på det hvis du sender mig en beskrivelse, eller et link til opgaven på freelancer, så kan jeg give et bud der.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

tag fat i amino freelancer, det giver det bedste resultat på langt sigt

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 08:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som andre også nævner er Amino Freelance er godt sted at søge hvis du ønsker dansk kommunikation :-) 

Du er selvfølgelig meget velkommen til at sende mig en krav.spec. til simon@erhvervshjemmesider.dk, så kommer jeg gerne med nogle estimater indenfor de muligheder som vi har til rådighed. 

Vores speciale ligger netop i WordPress

Fra Vejle
Tilmeldt 15. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes ikke du skal bruge freelance, upwork og div. hiv i stedet fat i en af de freelancere der er her på Amino! Så er du sikret et godt resultat :-)

Ellers så koder vi den gerne fra bunden! Hvis du giver mig lidt mere information, så kan jeg komme med et bud på hvor det ville ligge rent prismæssigt samt hvor lang tid det ville tage.

Du kan fange mig her: spm@online-results.dk

M
vh
Simon M.

Fra Risskov
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du er velkommen til at beskrive dine krav samt opgaven, så kan jeg komme med et godt tilbud på det hele samlet. 

Du er velkommen til at vende tilbage på irh@ciklum.com

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Der skal ikke opfordres til tilbud her. Trådstarter spørger om erfaringer med hvor man evt. kan finde freelancere. 

Fra Skive
Tilmeldt 6. Apr 16
Indlæg ialt: 302
Fra  SAH - Consult Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet med Freelancer er bare at der tit opstår misforståelser og langsomme svar.

Dette er generelt et problem, det ses også på Amino Freelancer og andre steder.

Det er meget vigtigt at man som kunde kan definere sine krav over for en udvikler - med det sagt er det faktisk ikke særlig nemt og kræver en del øvelse. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

sæt et en masse krav og ved lidt før går igang 

sørg for du får en hjemmeside der er let at optimeres google 

sørg for de vælger et godt tema flot 

husk flot er ikke er nok fancy side med flash og alle mulig koder som gør pagescore rød pagescore er noget af det der vurdere din side placeres i det organiske reslatet  https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/

siden skal selvfølgelige være mobilvenlig 

man kan også se nogle fejl her http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)