Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til returret

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har bestilt nogle vare hos min leverandør. Normalt betales varen upfront, men pga. min leverandør stod overfor en flytning, blev varerne sendt 2 uger før aftalt levering.

Varerne ligger i kasserne i de 2 uger, da de pakkes ud og kunderne begynder at fange deres interesse, er pasformen på varen ikke som lovet og der er flere ting, som gør at varerne ikke er tilfredsstillende. Jeg betaler dem derfor ikke. Leverandør tilbyder at tage halvdelen af varerne tilbage, mod jeg betaler for den anden halvdel.

Leverandøren har sendt en liste over hvilke vare hun vil have tilbage, jeg kan derfor ikke selv plukke i varerne og jeg ønsker at returnere det hele samlet.

Men hvordan er jeg stillet juridisk ?

Pointen er at varerne ikke er betalte og jeg ønsker ikke at beholde dem. Leverandør prøver at få lidt økonomisk udbytte ved at jeg skal beholde halvdelen af varerne.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:37
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal tale jer enige. Det er ikke noget der kan svares på - at "pasformen ikke var som lovet" med mindre du har helt konkrete prøver som absolut ikke er levet op til i leverancen. Ellers kunne du jo bestille varer, og hvis kunder ikke var vilde med dem, kræve at returnere

Begge vil tage i en civil sag - du nok mest - du har ingen klare returrettigheder så tal jer til rette

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)