Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Generalist søger business-partner og projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 16
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg søger en business partner, som er loyal, engageret og har en teknisk eller håndværksmæssig faglig profil.

 

Hvem er jeg?

Jeg er en dygtig og fagligt stærk generalist, som kan håndtere det strategiske, det administrative, økonomiske og juridiske. Jeg har herudover erfaring med community-opbygning og kommunikation. Jeg er endvidere dygtig til forhandling

Jeg har startkapital, som vil kunne anvendes til eksempelvis udvikling af prototype og markedsføring.

Som person er jeg iderig, engageret og hårdtarbejdende. I svære situationer adresserer jeg problemstillinger direkte. Jeg går ikke i dagevis og surmuler og jeg vil aldrig være illoyal eller uærlig overfor en business-partner.

Jeg har mange ideer på tegnebrættet, har studeret forskellige koncepter, tilgange, metoder og muligheder grundigt, men mangler én at tage springet sammen med.

 

Hvem er du?

Du har fagspecifikke kompetencer indenfor et fagligt område. Du kan være ingeniør eller fagmand indenfor et specifikt område eller du kan være grafiker, sælger eller IT-mand. Det er ikke så afgørende hvilket specifikke fagområde det er, da muligederne er mange.

Det er en fordel, at du som person er én, der er engageret, forfølger et mål og evner at afslutte projekter.

Tilmeldt 31. Oct 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Petronic 

jeg vil meget gerne høre mere, hvis du ikke allerede er i fuld gang med et eventyr !!!

mhv.

Taagaard-tattoo@live.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)