Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken type programør kan udvikle et dating-site?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 14
Fra  Søren Møldrup Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Kort fortalt, så er jeg i gang med et projekt og søger en udvikler som kan hjælpe mig med at programmering og udviklingsdelen.

Problemet er, at jeg ikke ved hvad jeg skal søge efter? Er det en frontend udvikler, en .net eller noget helt andet?

Jeg skal have udviklet det som kunne ligne et dating-site uden at være det og skal altså finde en person eller et team som kan løse denne opgave velvidende at det er en stor opgave. 

Så opgaven er et website med tilhørende profildatabase og hvad der eller måtte høre til en sådanne løsning.

Håber I kan hjælpe.

Mvh.

Søren

Tilmeldt 3. Dec 10
Indlæg ialt: 331
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har primært brug for en backend udvikler, og måske senere en frontend udvikler, lidt afhængig af om backendudvikleren også kan lave en god frontend. Det kan være en dot.net eller php udvikler. Afhængig af hvor speciel din løsning skal være er et Wordpress site målrettet det du ønsker måske også en mulighed. 

Kontakt mig gerne på stigcq@yahoo.com for en snak om det. 

Stig

Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Feb 07
Indlæg ialt: 102
Fra  Simplex Design ApS Skrevet kl. 06:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Søren,

Det afhænger meget af hvilke krav du har til hjemmesiden. Men WordPress kunne måske være en løsning for dig.

Du er velkommen til at sende en privatbesked eller mail.

Mvh. Niels

www.simplexdesign.dk - webbureau i Vestjylland med fokus på online marketing - WordPress hjemmesider - SEO tekster - Optimering

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)