Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd ang betaling af abonnemt

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg har de seneste par år haft abonnemt hos ecofleet ( gps kørebog) men bruger det ikke mere og har den anden dag sendt en opsigelse på mail til dem.

Idag har jeg så fået det svar at deres regler er at abonnemt skal opsiges 3 mdr. før næste fakturadato hvilket ånembart er den 25-11 i denne måned. Så nu vil de ha jeg skal betale for en helt år mere da jeg ikke har opsagt det for sent. Synes godt nok det er bondefangeri af værste skuffe at man ikke kan opsige det til hovedforfald af næste regning.. men hvordan står jeg her ? for har sku ærligt talt ikke yst til og betale for et helt år mere ??? 

Kan iøvrigt se at min regning fra 2015 har fakturadato 21-12-2015 og den nye har fakturadato 25-11-2016 det giver jo ikke mening når man betaler for et år ad gangen ? hvornår kommer regningen ra 2017 så !!!

Mvh Claus

Fra Bramming
Tilmeldt 24. Jun 14
Indlæg ialt: 155
Fra  B-WEB Skrevet kl. 14:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Claus.

Typisk er der ikke meget at gøre i disse situationer. Jeg kan godt følge dig med fakturadatoen, men selvom fakturadatoen var den samme som sidste år, ville du ikke kunne nå at opsige det - så dén dur nok ikke.

Jeg har haft flere kunder, som var låst på samme måde hos webudbydere... kun yderst sjældent har vi kunnet få dem ud af deres aftaler. Desværre.

Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 18:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej tak for svaret. Ja der er nok ikke noget at gøre synes bare det er bondefangeri af værste skuffe.
Så kan kun advare andre mod Ecofleet.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Står det i de forretningsbetingelser som du indgik aftalen på baggrund af?

Tilmeldt 4. May 13
Indlæg ialt: 19
Fra  vinduespolering esbjerg Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det står der og var godt klar over at man bandt sig for 12 mdr havde bare ikke set at man så tilmed skulle opsige 3 mdr før fakturadao. Jeg har jo ikke nogen steder der står hvornår man får den næste regning så det er jo svært at vide hvornår man skal opsige så

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)