Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Produkt, Webshop og Betalingmåde

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Nov 16
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.dk

Jeg ville gerne starte et tøj mærke. Jeg ved godt hvordan man Designer det hele med de forskellige programmer som Photoshop osv. Mit spørgsmål er nu hvordan kan jeg få mine Design printet på Hoodies eller lignende? Kender i en virksomhed som gør det billigt? Har søgt meget på google men der kom desværre kun hjemmesider hvor man designe sit tøj men det er meget begrænset. Jeg ville helst have at min virksomheds navn står på alle mulige steder. I kender allesammen på trøjerne at de har sådan en lille beskrivelse om hvor mange grade tøjet må højst blive vasket i og hvor den må blive vasket. Der står der også tit ens virksomhedsnavn. Hvordan er det muligt at lave sådan noget tøj?

Jeg vil selvfølgelig også lave en Webshop. For det første kender i en god hoster? F.k.s quint.dk og caliroots.dk hvor hoster de hende? Ved i det? Og desuden hvordan starter man sådan en Webshop. Har set på Youtube med hjælpe af "Wordpress" eller hvad det nu hedder. Der kan man alt muligt, men er ret ny i dette tema. Så at det var muligt at tilføje Paypal som en betalingsmåde. Hvordan kan jeg lave en Webshop hvor man både kan betale med "Paypal,Visa,Mastercard og Mobilpay". Selvfølgeligt skal det hele forgå lovligt. Har læst om det med CV men da jeg kun er 16 skal mine forældre underskrive? Er der en der kunne tage 10 min af han/sin tid og besvare mine spørgsmål og eventuell også skrive lidt mere til temaet? Er meget interesseret i det nemligt.

Jeg håber i ville hjælpe en ung Teenager med at opfylde sin drøm!

Tak på forhånd!!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Super spændende. Hvor er det bare godt, at du vil ind i brancen. Jeg kan snildt hjælpe dig med at blive sendt videre til en god leverandør i Polen, som kan lige præcis det du vil have. Her får du altså hele pakken. Det er med tryk, labels, hangtags og jeg ved ikke hvad.

Smid en mail på Kasper@sedia.dk - så sender jeg dig direkte videre i systemmet.

Vh. Kasper // SEDIA.DK

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)