Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til app

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer :) 

Jeg vi høre, om det er teknisk muligt at udvikle en app der kan sende besked ud i en vis radius, til andre med samme app inden for den radius?

Og hvis ja, om der er nogle her inde der har den tekniske kunnen til at kunne programmere dette?

På forhånd tak 

Mvh Mads 

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey,
Hvis du søger hjælp til at få udviklet en app, så vil jeg meget gerne hjælpe dig. Jeg har lavet apps siden 2009, og du kan kigge på mit portfolio her: moonsted.com
Glæder mig til at høre fra dig!
//Mathias
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads

Det lyder ikke som den mest avancerede app. Jonas og Mikkel fra www.simpelnemit.dk kan bygge løsningen til dig, så prøv at send dem en mail.

God dag :-)

Mvh Lasse

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 08:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det er bestemt muligt ved brug af telefonens GPS og internet forbindelse. :) Evt. kan bluetooth også bruges men det kommer selvf. an på formålet.

Det er en opgave vi sagtens kan løse hos Cykra. Vi laver multiplatform HTML5 iOS og Android apps til dagligt på Mauritius og vi har et offentligt portfolio tilgængeligt på http://cykra.com

Venligst
Nicklas

Tilmeldt 9. Aug 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicklas
Det lyder godt at i kan hjælpe mig! 
- Hvad er næste konkrete step, for at komme videre - I det at i i er placeret i Mauritius gætter jeg ikke på at det bliver et møde ansigt til ansigt? 

Mvh Mads 

Tilmeldt 9. Nov 16
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

jeg har udviklet fra udlandet som bare kan alt og han har lavet de fedeste app til mig til næsten ingen penge.

sige til hvis du gerne vil spare penge og få dit drøm opfyldt

Tilmeldt 15. Dec 14
Indlæg ialt: 34
Fra  Cykra Ltd Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

skanb:

Hej Nicklas
Det lyder godt at i kan hjælpe mig! 
- Hvad er næste konkrete step, for at komme videre - I det at i i er placeret i Mauritius gætter jeg ikke på at det bliver et møde ansigt til ansigt? 

Mvh Mads 

Hej Mads,

Om ca. 3 uger er jeg i Danmark næste gang hvis du vil mødes ansigt til ansigt, men hvis du også vil snakke inden da kan vi tage en Skype

Jeg skriver en private message til dig med lidt kontakt detaljer :)

Venligst
Nicklas

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)