Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

opbygning af hjemmesider

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 269
Fra  NemmeHjemmesider.dk Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke helt hvilke funktioner du har brug for til din hjemmeside, men du kan evt prøve at tage et kig på NemmeHjemmesider.dk der kan du meget let sidde og lave en hjemmeside uden at kende til koderne bagved.

Mvh

Thomas

Lav din egen hjemmeside eller webshop med NemmeHjemmesider.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay mange tak meget fedt lavet faktisk. men kan se at man skal oprette sig det fra trækker mig fra sider desværre, men ellers helt sikkert fed hjemmeside og god ide

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu ved jeg ikke, hvad dit behov er, men det nemmeste og nok det bedste i den kategori er www.squarespace.com. Det hele foregår via en online "builder", hvor du vælger et tema og tilpasser det. Får du brug for det, kan en udvikler sagtens tilrette temaet yderligere, så det bliver mere unikt og helt efter dine ønsker.

Med Squarespace bliver du helt fri for at kigge i kode.

Ulempen ved at vælge denne metode er dog, at dit website kommer til at ligne alle andre, for det er jo baseret på et tema. Herudover har du heller ikke den store frihed. Men omvendt kan det være en rigtig god start, og så kan du på sigt vælge en løsning designet og udviklet af et bureau. :)

Kh
Jeppe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

wordpress er nemt i sig selv fx og skrive det osv, men når man skal lave om på det for at kode i det går det galt, og jeg kan ikke se hvordan man skal kunne kode designs i det, hvordan man kan tage skabelonen osv, derfor kan jeg ikke bruge wordpress til noget

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)