Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Én person ansat hos SKAT har besøgt din profil...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har intet at skjule for SKAT.

Alligevel giver det lige et lille skud adrenalin, når Linkedin fortæller mig dette.Surprise

Jeg har flere, som er ansat hos SKAT i mit nære netværk, så det er jo nok én af dem, der har været inde og kigge...

Men alligevel... Confused

Hans

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Jeg har intet at skjule for SKAT.

Alligevel giver det lige et lille skud adrenalin, når Linkedin fortæller mig dette.Surprise

Jeg har flere, som er ansat hos SKAT i mit nære netværk, så det er jo nok én af dem, der har været inde og kigge...

Men alligevel... Confused

Hans

jeg lever anderledes så som skralder gratis mad , så hvis fik den besked så ville mit hjerte banke løs selv om intet har at skjule , men jeg tror nu de forstår mig nu , jeg fik jo førtidspension grundet skat.dk , jeg har jo dukomentation på er anderledes , det fik de bare ikke med i afgørelsen , så jeg burde være mere rolig men skat.dk hjælper i hvert ikke en selv om man siger har læge erklæringer på autisme jeg sagde det da til dem , de glemte bare tage det med i afgørelsen det er jo nok være ærlig , hvis de ville have dukomnation så er skat.dk selvfølgelige så ærlige at sige det 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 3. Jul 14
Indlæg ialt: 27
Fra  Aupi Clean Skrevet kl. 00:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hans

Mon ikke blot det er vore tanker om "autoriteter" ? - Har den samme følelse når jeg ser politiet banke det røde skilt i side ruden og har brug for en sludder . "Har jeg gjort noget galt" Kørte sgu da kun 75 og har ikke drukket noget stærkere end mælk! :). Tænker såmænd mange har det på den måde. Håber du igen har fået fred i sjælen ;).

Mange hilsner 

Lars 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)