Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Shopify

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Gladmor.dk Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer 😊
Er der nogle af jer, der bruger shopify? Jeg har lige brug for lidt hjælp. Jeg giver folk mulighed for at betale med børnepenge, og tænkte at jeg bare skulle vente med at "capture payment", til jeg ville trække pengene. Men nu kan jeg se, at jeg kun har en uge til at "capture payment". Ellers udløber den. Hvad kan man så gøre? 😊

Vh Tine

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. May 12
Indlæg ialt: 313
Fra  Grafikr ApS Skrevet kl. 14:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine,

Det er sådan i Shopify, at man desværre kun har 7 til at "capture payment". Vi har tidligere haft en kunde i samme situation, hvor det desværre ikke kunne lykkedes at gøre det anderledes.

Du kan læse mere om det her: https://help.shopify.com/themes/customization/products/allow-pre-orders

Dog skulle jeg mene, at du kan gøre det sådan, hvis du har Epay f.eks., at du ikke "capture" i Shopify og bare lader dem ligge der, og gør det manuelt hos din betalingsformidler (Epay). Det gør de nemlig et andet sted.

Håber, det var svar nok.

Fra Næstved
Tilmeldt 20. Sep 15
Indlæg ialt: 22
Fra  Gladmor.dk Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok tak for hjælpen :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tine

Ja det er nogle begrænsninger i forbindelse med at bruge Shopify og de standard produkter de tilbyder. 

Det er selvfølgelig møjærgeligt. Jeg er sog sikker på betingelerne ændrer sig hvis vælger en anden betalings gateway og indløsningsftale. 

Hvor langt er du nået med din webshop ellers?


God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)