Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan bruge mig ??

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 7. Nov 16
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 01:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars.

Har du evt. Et link ?

Tilmeldt 14. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 01:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Det lyder da super spændende, kender branchen meget godt. skriv gerne en pb besked, jeg kan ikke finde dit indlæg under freelancer

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Per Krabbe, scanboat.com:

What ..... Mikael .... hvad svarer du på?

hans Kringlexpressen.dk side der kan gøres meget for så budskabet kommer ud om den side , det står jo i indlægget , det er jo hans forretning , hvis ikke ønskede lidt hvad det kunne bruges var det jo ikke i indlægget  hvad siden kunne bruges til Kringlexpressen.dk 

jeg kigget på siden der var meget der kunne komme lavs mange forbedringer på siden , så den kommer ud 

jeg har autisme så jeg har mine ritualer jeg vil altid svare , jeg vil altid lave 8 gange flere point end det minus jeg fik derfor er jeg mere aktiv , så svar i stedet for at give minus , så jeg forstår hvorfor 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg har autisme så jeg har mine ritualer jeg vil altid svare
Det fraholder dig ikke at læse hvad der skal svares på - langsomt og grundigt og forsøge at lave dit svar grundigt.

Det virker som du i en del tilfælde blot svare med noget for at svare - og det kan virke forstyrrende på mange og allermest på den tråd du bryder ind i -

Og det er ærgerligt. For ihærdig er du og og jeg fornemmer også at du forsøger at sætte dig ind i teknikkerne der relaterer til synlighed på nettet -

Så - synk spyttet - og svar så.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Mikael christiansen:
jeg har autisme så jeg har mine ritualer jeg vil altid svare
Det fraholder dig ikke at læse hvad der skal svares på - langsomt og grundigt og forsøge at lave dit svar grundigt.

Det virker som du i en del tilfælde blot svare med noget for at svare - og det kan virke forstyrrende på mange og allermest på den tråd du bryder ind i -

Og det er ærgerligt. For ihærdig er du og og jeg fornemmer også at du forsøger at sætte dig ind i teknikkerne der relaterer til synlighed på nettet -

Så - synk spyttet - og svar så.

jeg svarede igen fordi der var en der gav mig minus du må forstå jeg syg og har autisme og førtidspension , så hvis ikke forklare det , så forstår folk ikke en , du tager også lidt af mit indlæg så det ikke giver mening hvorfor gør du det ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
førtidspension
Du er også ordblind - det ved vi godt også - men det er der naturligvis ingen der påpeger. Det er vi allesammen nok en lille smule - vil Hans S mene .... :-) Men derfor kan vi da godt give dig råd til hvordan du håndtere det bedst i forhold til de debatter der er.

Som tidligere skrevet til dig. Lav korte sætninger. Det gør det nemmer at forstå. Hvad det er du mener. Når du svarer. Du mister overblikket ved lange sætninger.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Per Krabbe, scanboat.com:

Mikael christiansen:
førtidspension
Du er også ordblind - det ved vi godt også - men det er der naturligvis ingen der påpeger. Det er vi allesammen nok en lille smule - vil Hans S mene .... :-) Men derfor kan vi da godt give dig råd til hvordan du håndtere det bedst i forhold til de debatter der er.

Som tidligere skrevet til dig. Lav korte sætninger. Det gør det nemmer at forstå. Hvad det er du mener. Når du svarer. Du mister overblikket ved lange sætninger.

jeg prøver klare det du skriver derfor har jeg også førtidspension da der stilles mange krav i samfundet  skattevæsenet alle mulig folk forstår ikke en , jeg prøver men jeg kan ikke lave om på mig jeg har prøvet det hele livet .

jeg har skrevet med ham debattere med i starten så det er mystiske den køre meget udad sporet , han prøver give råd omkring min side så jeg er mere forvirret her hvorfor lige mistet overblikket , når folk ved hvem man er 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 14. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikael. 

Jeg beder dig venligst forlade tråden

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger nye udfordringer:

Hej Mikael. 

Jeg beder dig venligst forlade tråden

der var en som gav minus så svaret hvorfor er aktiv nu er det forklaret så kommer der nok ikke flere minusser , for da jeg har autisme har jeg mine ritualer så vil altid svare hvis det skulle ske der kom et minus da jeg ikke forstår hvorfor og derved er det nødvendigt at svare 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej med jer. :-)

Hold venligst fokus på konstruktive svar til trådstarter.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)