Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogle der kan bruge mig ??

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)
Tilmeldt 14. Nov 16
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 10:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Fyr 39

For snart 6 år siden fik jeg en idé der skulle vise sig at være en ret god forretning.

Jeg er Founder og grundlægger af Danmarks største online bagerplatform Kringlexpressen.dk

For at vækste havde teamet brug for flere kompetencer i virksomheden, hvilket vi fik i form af en sammenslutning med en anden voksende virksomhed hvor vi var godt på vej til at blive en Just eat nr. 2

For ikke at gøre dette for langt så blev jeg taget så godt og grundigt i R.... af disse herrer, og tabte min virksomhed på dette.

Havde jeg haft de nødvendige kompetencer og kunne se faldgrupperne så havde jeg ALDRIG indgået et partnerskab.

I dag arbejder jeg som tilsynsførende i en anden virksomhed, langt fra den drøm og verden jeg havde opbygget, jeg ved jeg har mange flere kompetencer end at rende rundt og holde øje med folk, og har udelukkende kun dette job for at ha en indtægt.

Jeg tænker dag og nat på hvad jeg skal opstarte igen, men er simpelthen tør for ideer efter denne oplevelse med disse fyre der overtog mit"guldæg"

Nogle der kan bruge mig eller har et forslag til hvad man kunne starte op igen, jeg har bevist en gang at gå fra et blankt stykke papir til en omsætning på rigtig mange penge mdr.

Håber der er en venlig sjæl derude der læser dette.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2665
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 10:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Cool What ..... Mikael .... hvad svarer du på?

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Per Krabbe, scanboat.com:

What ..... Mikael .... hvad svarer du på?

hans Kringlexpressen.dk side der kan gøres meget for så budskabet kommer ud om den side , det står jo i indlægget , det er jo hans forretning , hvis ikke ønskede lidt hvad det kunne bruges var det jo ikke i indlægget  hvad siden kunne bruges til Kringlexpressen.dk 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

jeg synes siden er udmærket du har men det er mest deal sider der links til siden så ud mere med budskabet presse meddeler med mere , jeg tjekkede side links her http://www.backlinkwatch.com/index.php

der er så meget man kan lave for at få sit budskab det er nærmest et arbejde der aldrig stopper 

her et par tips hvad man kan gøre http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346

Manden søger ikke nye måder at få mere omsætning i den nævnte forretning. Han er nemlig ikke længere en del af dem, da han, fra sin side af historien, er blevet r*vrendt og mistet sin forretning. Han søger nye udfordringer, nyt arbejde, nye projekter at bygge op.

Ikke alle indlæg handler om, hvordan man får flere besøgende. :)

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:

jeg synes siden er udmærket du har men det er mest deal sider der links til siden så ud mere med budskabet presse meddeler med mere , jeg tjekkede side links her http://www.backlinkwatch.com/index.php

der er så meget man kan lave for at få sit budskab det er nærmest et arbejde der aldrig stopper 

her et par tips hvad man kan gøre http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346

Manden søger ikke nye måder at få mere omsætning i den nævnte forretning. Han er nemlig ikke længere en del af dem, da han, fra sin side af historien, er blevet r*vrendt og mistet sin forretning. Han søger nye udfordringer, nyt arbejde, nye projekter at bygge op.

Ikke alle indlæg handler om, hvordan man får flere besøgende. :)

så burde han ikke skrive dette i tråden , jeg læste det at det er hans forretning starte på nyt der er alverden man kan starte på , med den rette passion 

starte op med noget nyt , der er jo ikke lavet vildt meget siden for at få budskabet ud de fleste steder koster penge han har brugt for budskabet ud måske kan give overskud men der skal mere ind der er udgifter 

angående markedsføring siden før der er ikke gjort meget , så hvis starter noget burde han gøre det bedre og med større passion for det giver stort overskud og kommer ud med budskabet

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger nye udfordringer:

Jeg er Founder og grundlægger af Danmarks største online bagerplatform Kringlexpressen.dk
For at vækste havde teamet brug for flere kompetencer i virksomheden, hvilket vi fik i form af en sammenslutning med en anden voksende virksomhed hvor vi var godt på vej til at blive en Just eat nr. 2


For ikke at gøre dette for langt så blev jeg taget så godt og grundigt i R.... af disse herrer, og tabte min virksomhed på dette.


Her skriver han, hvad han var, hvad han ønskede og hvad han mistede.


Søger nye udfordringer:
I dag arbejder jeg som tilsynsførende i en anden virksomhed, langt fra den drøm og verden jeg havde opbygget, jeg ved jeg har mange flere kompetencer end at rende rundt og holde øje med folk, og har udelukkende kun dette job for at ha en indtægt.

Det her er, hvad han er i gang med nu. Bemærk, at på dette tidspunkt har han IKKE sin forretning mere.

Søger nye udfordringer:

Jeg tænker dag og nat på hvad jeg skal opstarte igen, men er simpelthen tør for ideer efter denne oplevelse med disse fyre der overtog mit"guldæg"
Nogle der kan bruge mig eller har et forslag til hvad man kunne starte op igen, jeg har bevist en gang at gå fra et blankt stykke papir til en omsætning på rigtig mange penge mdr.

Her skriver han, hvad han ønsker for fremtiden. Det er virkelig lige til. På intet tidspunkt hander dette indlæg om, hvordan han får flere besøgende til sin hjemmeside. Det er nemlig ikke hans længere.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:

jeg synes siden er udmærket du har men det er mest deal sider der links til siden så ud mere med budskabet presse meddeler med mere , jeg tjekkede side links her http://www.backlinkwatch.com/index.php

der er så meget man kan lave for at få sit budskab det er nærmest et arbejde der aldrig stopper 

her et par tips hvad man kan gøre http://www.amino.dk/forums/t/278340.aspx#1732346

Manden søger ikke nye måder at få mere omsætning i den nævnte forretning. Han er nemlig ikke længere en del af dem, da han, fra sin side af historien, er blevet r*vrendt og mistet sin forretning. Han søger nye udfordringer, nyt arbejde, nye projekter at bygge op.

Ikke alle indlæg handler om, hvordan man får flere besøgende. :)

jeg ved godt det ikke er hans forretning nu men han burde gøre en stor passion det kommer ud , jeg kendte faktiske slet ikke noget om den side , så jeg kender mest just eat

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:
jeg ved godt det ikke er hans forretning nu men han burde gøre en stor passion det kommer ud , jeg kendte faktiske slet ikke noget om den side , så jeg kender mest just eat

Så det du siger er, at han skal arbejde på at skabe forretning for den, selvom han ikke længere ejer den? Hvad ville det gavne ham? Han søger nye projekter, som han kan skabe en forretning ud fra. Ikke at skabe gratis indtægt til nogen personer, der har taget hans forretning.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas:

Mikael christiansen:
jeg ved godt det ikke er hans forretning nu men han burde gøre en stor passion det kommer ud , jeg kendte faktiske slet ikke noget om den side , så jeg kender mest just eat

Så det du siger er, at han skal arbejde på at skabe forretning for den, selvom han ikke længere ejer den? Hvad ville det gavne ham? Han søger nye projekter, som han kan skabe en forretning ud fra. Ikke at skabe gratis indtægt til nogen personer, der har taget hans forretning.

som beskrevet den forretning før har manglet noget motivation og budskabet kommer ud så der er mere kendskab til det , jeg mener det nye han starter ud skal han have mere motivation og der er så meget der kunne gøres bedre og der findes meget man kan starte op med hvis man vil arbejde hårdt så andre kommer til kende det nye man starter 

jeg forstår ikke hvad du mener med , jeg skriver om han skal ud med budskabet bedre det nye starter , hvad skriver du om ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 4 (31 indlæg)