Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En kunde vil oprette en account - hvad gør jeg?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 15
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 06:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Vi har en kunde, som har købt et par enheder af vores produkt - og han er nu interesseret i at oprette en account ift. fremtidige køb.

Specifikt skriver han:

"I was hoping to set up a 30 day account instead of using credit card every time, if you could please let me know if this is an option or not."

Er lidt i tvivl om hvad dette indebærer - vi er vant til at tilbyde fx 30 dages betalingstid til større virksomheder; i disse tilfælde sender vi dem blot en invoice med forfaldsdato derefter og så kan de betale vha. bank overførsel eller paypal fx.

Men ved ikke om denne kunde potentielt søger noget andet - hvad tænker I?

Alt input er værdsat!

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 06:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan kan du være i tvivl? Det er jo lige netop det han skriver - han vil gerne oprettes i jeres system som fast kunde med 30 dages betalingsbetingelser, så han ikke skal indtaste sine kreditkortoplysninger hver gang han handler.

Afhængigt af hvilket land og hvor store beløb der er tale om ville jeg nok være lidt tilbageholdende, medmindre han allerede har handlet hos jer et højt antal gange. At inddrive et tilgodehavende fra en udenlandsk virksomhed er en forholdsvist tung proces.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)