Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Linkbuilding: Indeksering af nye links

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg er begyndt at bruge ahrefs.com i forhold til lnkbuildingen, og da jeg så min egen linkprofil, kunne jeg godt se, at der manglede rigtig mange links til min hjemmeside.

 

Jeg undersøgte så nogle af dem jeg kunne huske, og kunne se, at hvis jeg googlede den eksakte url, så kom der ikke noget resulat frem på Google. Url'en og det dertilørende link var gyldigt, men altså ikke indekseret af Google. Nogle af linksne var på forholdsvis gode sider, men var altså ikke blevet opdaget af Google, uagtet at de var op til 1½ måned gamle.

 

Jeg antager, at ovenstående betyder, at linket pt. ikke har nogen værdi, da det ikke er fundet på Google.

 

Kan det være en idé, at linke til sine nye links fra eksempelvis sin hjemmeside, indtil url'en er indekseret af Google, og så fjerne linket fra sin side igen? Jeg vil jo helst gerne have værdien af linksne så hurtigt som muligt :)

 

Mvh.

 

Malthe

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 351
Fra  Hype Media Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal lige være med; mener du at ahrefs ikke har listet de links du ved du har fra andre hjemmesider?

For jeg oplever nemlig tit at ahrefs er langsom til at opdatere backlinks. Det betyder dog ikke at Google ikke finder dine backlinks og værdien heri, da de er meget hurtigere til at crawle nettet :-) Så fortvivl ej.

Anders Jytzler fra Yugana Ushi damaskus kokkeknive

Tilmeldt 1. Jun 16
Indlæg ialt: 281
Fra  www.MyNewArt.dk Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

 

Nej, det er ikke helt det jeg mener :). Jeg er med på, at ahrefs halter lidt bagud. Det var blot derigennem, at jeg kom til min egentlige problemstilling.

 

Hvis jeg eksempelvis har en profil/artikel eller andet der hedder domæne/artikelA.dk, hvori mit link indgår - når jeg så googler den eksakte url til artiklen, så kommer der ikke nogle resultater frem, uagtet at url'en er gyldig. Normalvis tager det x-antal dage før url'en er fundet af Google, men i nogle tilfælde er det ikke sket efter flere måneder.

 

Mit spørgsmål er dertil - hvis linket ikke kan findes ved at google url'en hvori linket er, så har linket vel ikke nogen værdi hos Google? Og - kan det være en fordel, at smide et link fra eksempelvis ens hjemmeside til ens nye links, for at være sikker på, at linket bilver fundet? (og når dette er sket, så slette linket fra ens hjemmeside igen)

Flotte, abstrakte og billige malerier - Allesammen håndmalet og i rigtig god kvalitet - Besøg galleri mynewart - Malerier til salg.

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2220
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 07:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det er korrekt at hvis linket ikke er indekseret hos Google ved f.eks at søge på den eksakte URL ved at skrive: site:"eksaktURL" i Google, så har det ikke nogen SEO værdi (Hos Google). :)

Tilmeldt 16. Dec 15
Indlæg ialt: 63
Fra  www.fastelavnstønden.dk Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også prøve at bruge dine gratis forsøg hos Majestic.com, Og se om det giver samme resultat her.

Man kan vel egentlig kun vurdere om man mangler rigtige mange links til sin hjemmeside, ved at tracke sine placeringer på søgeord. Det giver også et rimelig godt indblik i om ens linkbuilding virker eller ej.

En mulighed er at linkbuilde til den artikel dit link er i. Ikke fra din egen hjemmeside, men fra eksterne kilder, ligesom du gør til din egen side. Den eneste forskel er, at du ikke behøves at være 100% ligeså kvalitetsbevidst med linksne, da de ikke er direkte til din hjemmeside. :-)

Mvh Mark

Køb alt til fastelavn på Fastelavnstønden.dk - fastelavnstønder m.m.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Ole Rørbye:

Det er korrekt at hvis linket ikke er indekseret hos Google ved f.eks at søge på den eksakte URL ved at skrive: site:"eksaktURL" i Google, så har det ikke nogen SEO værdi (Hos Google). :)

netop derfor skal man sørge for at få links steder der interne links fra og forsiden har værdi og eller der er links udenfra til siden ind så der ikke behøves interne links 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)