Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger producenter til beholdere af duftlys

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen, 

Jeg er i gang med at starte en virksomhed op som producerer duftlys, duftdiffusere, roomsprays etc. 

Det eneste jeg mangler for at komme rigtig i gang med produktionen er blot producenter til beholdere af duftlysene og de andre produkter. 

Jeg har fundet et par producenter i Kina men jeg ville helst gerne have producenterne kom fra Danmark, eller i hvertfald et land i Europa. 

De produkter der skal produceres er runde beholdere i kobber, krom, sort og guld, altså de skal produceres i noget metal eller jern der kan tåle varme. Herudover skal der produceres beholdere i glas.

Kender i nogen producenter her i DK eller omkring i Europa?

Venlig hilsen

Michelle Sørensen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber du har sat dig ind i lovgivningen vedr. sådanne produkter.

Svært at hjælpe dig når man ikke kan se dit ønske til udformning og størrelse, Normalt vil man vælge et billigst metal som kan overfladebehandles med metal eller anden overfalde behandling.   Prøv at søg på metalvare fabrikker.

Gladbeholdere kommer igen helt antal design, glaskvalitet samt antal.

Tilmeldt 17. Oct 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ravn,

Tak for din tilbagemeldning.

Ang udforming og størrelse, så har jeg tegninger og mål på det jeg ønsker. Jeg kan sige så meget at de skal være runde.
Det jeg blot ønsker at vide er om der findes nogen producenter her i DK der kan hjælpe med.

Med hensyn til lovgivning.. hvad tænker du så på her?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 00:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Mht. Lovgivning, mange duftstoffer er sundhedsskadelige så du bør tjekke hvilke regler der er på området.

beholder prøv hos en metalvare fabrik.

glasbeholder, må du være mere specifik ellers er det umuligt at hjælpe dig.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)