Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Abonnements site versus alm. webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor et abonnements site - med et enkelt produkt, skal være så mange gange dyrere end en almindelig webshop. ?

Vi har fået bud på alt fra dkk 50.000 til 250.000,- udfra samme oplæg , mens jeg vil gætte på at prisen for en "gennemsnitlig" webshop måske ligge i 15 - 40.000,- ?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Hvilket CMS er disse tilbud baseret på? Med WooCommerce og WooCommerce subscriptions burde I kunne være noget billigere kørende.

Send mig gerne en mail med jeres ønsker, så giver jeg gerne et bud herpå.

Kan fanges på simon@erhvervshjemmesider.dk :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Nu har jeg mest været med vedr. den tekniske del på sidelinjen, men det var WP de fleste tilbud.

Lige nu var det egentlig også mere grundliggende, hvorfor der er den store forskel...

( uanset gemmer jeg lige dine opl. til vi skal videre)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 19:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper

Det kunne være spændende at se kravspecifikatioen til det tilbud på 250.000 kroner?

1 produkt - måske skulle prøve at få et tilbud uden at opgive jeres CVR nummer - det kan nogle gange godt gøre tilbudet højt hvis de kender jeres firma eller dets historie. 

Men umiddelbart lyder det voldsomt at der kan være så stor forskel på de tilbud i har fået?


Jeg ville prøve og kontakte smartweb.dk, shoporama.com, Weebio.dk som jeg arbejder med eller fx. Simon Børsting fra Erhvervshjemmesider.dk 

Håber du finder en kompetent udvikler til at langere dine planer..

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)