Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er konceptet tydeligt?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Konceptet er forståeligt, men din landingsside lader en del tilbage at ønske.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Super! Tak :-)

Det primære er, at folk skal forstå konceptet, og ikke mindst kontaktoplysningerne. Ikke imponere med en flot landingpage ;-)

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tim

Konceptet er bestemt til at forstå. Jeg ville dog overveje:

1. Overskriften "Velkommen til Madmægleren.dk" fortæller ikke rigtig noget. Jeg ville flytte det vigtige fra sætningen "Jeg er i direkte dialog med restaurantchef og køkkenchef, og jeg sørger for, at I får den bedste mad og vinoplevelse til den bedste pris." ind som en stor overskrift, og prøve at skære den lidt til.

2. Den tekst du har nu, som måske kan forkortes til én overskrift, forklarer det overordnede koncept. Men jeg syntes godt du kan fortælle lidt mere, fx om: Hvorfor skulle man vælge at få hjælp til at mægle med en restaurant? (i forhold til bare selv at lave en aftale) Hvorfor skal man vælge lige præcis dig til dette? Hvorfor/hvordan er du i stand til at skaffe bedre mad/vin end man selv er (har du bedre forbindelser, eller bare bedre til at forhandle?). Hvad er dit honorar typisk i forhold til hvor meget du typisk kan spare kunden for? Hvor stort skal arrangementet være før det kan betale sig at få hjælp fra dig? Er det kun kvalitet/pris forholdet du hjælper med, eller kunne man argumentere for at du også spare kunden for besvær? Hvordan er forløbet?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin.

Fedt! Yes Tusind tak for din tid og gode input. Det skal der helt sikkert arbejdes videre med.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)