Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gennemgang af webshop - Gode råd ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Jul 16
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Efter en lang opbyggelse af min partners og min webshop, med SEO og konvertering for øje, kunne vi godt tænke os at få nogen til at se på vores side med konstruktive øjne.

Hvad kan vi forbedre ? Fungere købsflowet på siden? Er det nemt at navigere og finde hvad man søger ?

Vi vil sætte stor pris på, hvis nogen af jer derude vil kigge forbi siden www.funboards.dk og give os lidt konstruktiv kritik og gode råd.. meget gerne i private beskeder så vi får et reelt billede fra den enkelte.


På forhånd tak
Dan og Lucas

Fra Odense
Tilmeldt 1. Aug 14
Indlæg ialt: 402
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor dælen er der en MGP video på forsiden? Jeg tror måske i skal uddybe det noget mere. :)

 

Fra Risskov
Tilmeldt 4. Nov 16
Indlæg ialt: 83
Fra  360 Marketing Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan godt lide det simple design i har fundet, men synes der mangler en hel del indhold på siden.

Kan heller ikke helt gennemskue hvad den MGP video laver på forsiden. 

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fin biks

Lidt dyrt i mine øjne, men sikkert berettiget. (Jeg sælger dem selv) 

Siden er egentlig meget fin, men der bruges meget plads på alt muligt som ikke omhandler shoppen. Det flytter focus fra jeres udemærkede varer. I skriver at der er gratis fragt over et bestemt beløb. Hvorfor ikke bare give FRI FRAGT over hele linien. 

Når man går til betaling bliver man guidet rundt i underlige, besværlige og uigennemsigtige menuer. Til sidst bliver man omstillet... Der var også noget med at gratis fragt pludselig kunne blive dyrt med en forsendelse med GLS. Jeg fatter ikke noget.

Lav det om så der er et vindue der åbner med betaling. Det kan man godt med E-Pay, og så kan man stadig se jeres logo. Forøvrigt kan man ikke lukke betalingssiden ned hvis man fortryder eller vil handle lidt mere. Det er klart en stor ulempe. Det kunne jeg så alligevel, men det tog ca. 30 sekunder, og der ville jeg normalt være smuttet igen.

Lav en et-sides check out. Det er overskueligt og nemt. Se evt min side a24.dk Jeg kunne heller ikke se logikken før jeg selv så det.

Jeres E-mærke-ting ude i venstre side er fin nok, men brug indstillinger så det hele registreres hvis i når det inden for 48 timer. Ikke 24 timer. Det giver et bedre udgangspunkt.

Der mangler også en "Om os" menu.

I har et link til https://www.shopify.com som burde slettes.

Trustpilot er gode som markedsføring. Men der står en lidt kedelig tekst øverst. Når det så er sagt, kan i jo godt kopiere noget god karma fra dem...

// Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

okay side der mangler indhold siden , der kan i blandt andet lave en blog på siden med nyheder ideer og tips .

lav bloggen efter seo regler du kan bruge dette her værktøj http://analyzeme.dk/gratis-webanalyse-seo-optimering og det er også til at se hvor der er fejl på siden.

jeg ved ikke meget om shopify.com cms hvordan man retter i det 

pagescore er ikke det værste jeg har https://developers.google.com/speed/pagespeed/insights/?url=https%3A%2F%2Ffunboards.dk%2F&tab=mobile men kunne være bedre 

men gode hurtige del like koder bruger jeg https://developers.facebook.com/docs/plugins/page-plugin  det trækker nul i min pagescore , når jeg bruger her iframe koden

mpg video hvorfor er den på siden

tekst hele siden igennem mangler om jer og jeg synes læst de flest sider længere handels betingelser ind dine , men ved ikke hvad skal stå der men undre mig over den er så kort de Handelsbetingelser.

fjer g-mail og brug i stedet for jeres domæne navn som mail det giver lidt mere troværdig at bruge eget domæne som mail adresse . 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Fint enkelt design - I kunne sagtens have større produktbilleder + nogle closeups af hvert produkt - jeg går ud fra der er nogle lækre tekninske detaljer :).

Umiddelbart synes jeg e-mærket distraherer og irriterer i den position I har valgt til det - det gør i mine øjne ikke noget godt for jeres design. Er det reelt så vigtigt, at det skal være i fokus på samtlige sider? Det samme med chat - giv besøgende en mulighed for at fjerne det fra skærmen.

Prøvede lige jeres købsflow på en ipad og synes det fungerer godt. Fin detalje med at kurven åbner oppefra ved køb.

Derimod synes jeg ikke mobil-navigationen fungerer. Tekst striben foroven gør at man ikke kan lukke den åbne menu, uden at skulle scrolle for at få menuikonet frem - det kan helt sikkert gøres bedre.

Held og lykke med shoppen :)

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Dan og Lucas


Tillykke med jeres side...

I skal ikke være urolige for om folk er reelle her i tråden, folk siger altid deres ærlige mening..

Jeg kan godt lide jeres street look, lidt sådan grafitti inpireret, og det passer egenligt godt med cutfather, han minder mig om de gode gamle dage på Thomas P Hejles klub Nørreport, så det hænger faktisk godt sammen, men så synes jeg MGP  falder udenfor sammehænget..

Jeg vil anbefale en blog og en Youtube kanal: 

Dog kunne det være fedt hvis i fulgte det op med nogle blog indlæg, youtube kanal hvor i viser videoer med produkterne som understøtter den street urban stil i har brugt i designet og logoet..

Produkt side:

Det vil gøre beskrivelsen og specifikationerne mere læsevenlige hvis de stod på linje og ikke centreret som nu. I kunne med fordel opdele produkt beskrivelserne med 2-3 overskrifet/underoverskifter, det vil gøre beskrivelsen mere læsevenlig og for den som læser,. Det ville være lettere at skimme beskrivelser og finde passager som er relavante for den som læser. 

E-mærket

Der kunne fø'lge lidt mere information om E-mærket med gg hvad grafikken og lastbillen betyder.. ?

Kategori beskrivelser:

I kunn e med fordel tilføje mere tekst til kategorien med produkter, i kunne eventuelt forklare hvad i mener med "certified" Faktisk kunne i godt gøre det logo Større.

Børne segway med sæde??

Hvor er filmen som viser brugmulighederne med produktet??

https://funboards.dk/collections/boards/products/segboard-funcart?variant=28957921539

 

God arbejdslyst!!

René

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)