Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en lille journalist i maven?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vanløse
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 150
Fra  Dream Tattoo Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

Ja, mit spørgsmål er som følgende, sidder du med en journalist i maven, og kunne du godt tænke dig at tjene lidt penge ved at skrive nogle artikler indenfor transport sektoren (måske lige foruden offentlig transport).

Jeg er i gang med at få lavet en informations side om kørekort (til både bil, motorcykel, bus, lastbil osv.) og kunne derfor godt bruge omkring 20 artikler som omhandler noget indenfor denne kategori, kunne være nye love eller hvad man nu lige kan finde på, måske også noget som kunne være sjovt at læse.. 

Jeg forventer dog at det er artikler du selv skriver, dog synes jeg godt at 20-25% af dem godt må være artikler fra andre medier som der bliver linket til og skrevet noget tekst til, selvfølgelig også.

Der er rimelig frie tøjler, synes dog at man godt lige må drøfte emnet med mig inden man går i gang med at skrive.

Er der nogen der kan komme med et godt tilbud på dette, fordi jeg synes jeg har søgt lidt rundt på amino, og jeg kunne kun finde nogle meget gamle opslag hvor folk skrev artikler til en billig penge. :)

Mvh.

Don

ps. i skriver selvfølgelig bare hvis i mangler noget information :)

http://www.dreamtattoo.dk - Tatovering fra 400,- pr. time. Piercing fra 350,- pr. piercing.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)