Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til flere følgere på instagram

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Melissa

Beklager det MEGET sene svar, af en eller anden årsag har jeg slet ikke fået besked om din besked. jeg er meget interesseret i din hjælp. vil du sende mig en besked på mkkostvejledning@yahoo.dk   på ig hedder mkkostvejledning

Håber at øre fra dig.

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gjorde du for at få følgere? Købte du dem?

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Købte?? Omg nej så lavt vil jeg ikke synke. Ved heller ikke hvordan man gør. Jeg kæmper mig derop. Og folk er begyndt at spørge om vi skal lave et samarbejde mht konkurrence så det godt. Så langt så godt

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du kunne prøve at kigge på de mest søgte hashtags http://blog.overskrift.dk/2016/12/20/instagram-i-danmark-2016/ sorry men den findes ikke i 2017 udgave endnu. Men du kunne evt. skrive en fitness koge bog også udlodde/lægge den op på internettet i pdf version eks. på academia.edu også lave et screen shot af forsiden på den også lægge det op på instagram også skrive få den gratis ved at følge mig poster linket om nogle uger (eller et eller andet, BS) hvis du vil have den som en konkurrence så få den lavet i papirform.

 

Fra København
Tilmeldt 23. Sep 15
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 07:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit svar var ikke til dig :)

Fra Kalundborg
Tilmeldt 9. Dec 11
Indlæg ialt: 283
Fra  Mkkostvejledning Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for link spændende løsningsforslag. Jeg kan se det er de # jeg bruger plus mange andre. Jeg fatter det ikke og det frustrere mig meget. Har fået at vide mine billeder også er inbydende osv.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)