Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. hvad skriver jeg på min hjemmeside som frisør, at jeg ikke farver hår uden at kunden bliver skuffet,

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle.

Hej, jeg er frisør og har den 4 årlige uddannelse er gang med at lave en frisørsalon i en skurvogn, som åbner til foråret 2017 i en lille landsby på ca. 400 indbygger. og der er ikke andre frisør der og den ligger udenfor Randers.

Jeg er lige nu i gang så småt med at lave at skrive om hvad jeg laver af behandlinger til min hjemmeside, men jeg stødte på 1 ting, nemlig hårfarve!

Jeg kan ikke tåle hårfarver og har allergi for dette!

Men kan tåle at lave lysestriber som er godkendt til GRØN SALON og permanent m.m, men mit problem er så nu:

Hvordan bære jeg mig ad, med at skrive det, at jeg ikke farver ?Embarrassed

( Ved godt det er IN, men  har fravalgt det og er bange for der ikke kommer nogle kunder, men er dygtigt til klippe m.m.)

Frisøren

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Er det ikke rimelig simpelt at skrive et eller andet sted, noget i retning af "Hos os er det ikke muligt at få farvet hår, vi klipper kun"? :)


Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jette,

jeg går udfra at du laver en prisoversigt på din hjemmeside med dine produkter/ydelser ?

I min optik skal man ikke skrive hvad man ikke kan tilbyde, men fokusere på det som du kan og er rigtig skarp til,
dine kunder skal nok komme til dig alligevel, og såfremt du så får forespørgsler vedr. hårfarver, så sig det som det er, at du desværre ikke kan tåle det, og derfor ikke kan tilbyde dette.

Alternativt er at du indleder et samarbejde med én som kan det, som du kan trække ind i din forretning ved forespørgsler,
typisk skal en sådan farvning vel forudbestilles eller hvordan ?
det er det bedste råd jeg kan give dig, uden at have forstand på din branche.

Held og lykke med din Virksomhed.

Mvh. Per

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er bekymret over at skriver "hos os er der ikke muligt for at få farvet håret, på grund af jeg har allergi for det"

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

jo man skal bestille tid til farvning eller komme forbi, men lige nu har jeg ikke planer om det.

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, jeg laver en prisoversigt på min hjemmeside og book online m.m.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Jette,
jamen så er sagen da lige til, lad være med at skriv om noget du ikke kan udføre.


i din online booking er der vel også tidsintervaller og eftersom de ikke kan vælge en hårfarvningstid
så skal intereresserede jo alligevel have kontakt til dig enten telefonisk / mail etc. for forespørgsler.

Her kan du jo så sige, at du desværre ikke kan klare dette endnu pga. .......................

Fra Tjele, HammershøJ.
Tilmeldt 18. Apr 13
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:47
Hvor mange stjerner giver du? :

På online booking er der tider og m.m.

Tak for dit råd, det gav  mig noget tænke over!

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lav noget positiv ud af det.

Vi fokuserer kun på "grøn" klipning, uden allergigivende stoffer i vore produkter osv....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Nov 13
Indlæg ialt: 332
Fra  MOBILAKTIV.DK / CBD4EVER.DK Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Super Jette, og skulle det være en anden gang, så bare sig til,
og så rigtig meget held og lykke med det, synes det er et fedt projekt du har gang i :) 

Rigtig god Søndag.

Mvh. Per

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)