Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan får man den bedste start på sin hjemmeside?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Garn4u.dk Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er svært nok, at få sin hjemmeside op og stå, skaffe kunder og få opmærksomhed, men nu skal jeg også kæmpe med, at komme på Google og senere på toppen af Google – Google har jo stor magt.

Man skal også være på Facebook, lave en blog og være alle andre steder.

 

Jeg har p.t. startede følgende hjemmesider:

<a href=”http://www.garn4u.dk”>Vi sælger strikkeoplevelser</a>

<a href=”http://www.garn4u.se”>Vi säljer stickning upplevelser</a>

<a href=”http://www.garn4u.no”>Vi selger strikke opplevelser</a>

 

Er der nogen der kan hjælpe mig:

  • Hvordan kommer man bedst fra start?
  • Få opmærksomhed og kunder uden bare, at betale Google, Facebook og alle andre en masse penge?
  • Hvis man så skal købe lidt opmærksomhed – hvor er pengene så givet bedst ud?
  • Hvad skal man huske – gøre og ikke gøre?
  • Hvilke steder er vigtigst af være (Google, Facebook, Blog, Instagram, Snap eller andre)?
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Garn4u:
Hvordan kommer man bedst fra start?

Hvis du vil til tops på Google skal du starte med at få styr på SEO. F.eks. er din meta title på forsiden "Velkommen til vores hjemmeside".

Få oversat alt. Der er mange engelske tekster ind imellem

Bedre produkt billeder. De er grå og uskarpe.

Fjern links til de domæner der ikke er oversat ordentligt. Jeg ville nok hellere fokusere på et enkelt land ad gangen, og få det til at sidde helt i skabet, end at forsøge at nå ud til hele verdenen med halvfærdige sider.

Garn4u:
Få opmærksomhed og kunder uden bare, at betale Google, Facebook og alle andre en masse penge?

Jeg betaler gerne Google hvis kampagnerne giver overskud. Få Google analytics og AdWords sat ordentligt op så du kan tracke hvor meget de forskellige kampagner genererer af omsætning.

Tilmeldt 5. Nov 16
Indlæg ialt: 2
Fra  Garn4u.dk Skrevet kl. 00:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nicolai

Super, mange tak for din feedback.

Jeg synes, at der er meget - hjemmeside, indhold, varer og alt det + som jeg siger Google og de andre ting, nu også SEO :-)

Meta titel er rigtigt nok "Velkommen til vores hjemmeside" - mener du eller siger SEO, at det burde være noget andet?

Ked af, at du synes vores billeder er grå og uskarpe - det må jeg bestemt kigge nærmere på - Tak.

Enig - Vi starter eller kigger p.t. mest på .dk, dernæst .se og .no.

Jeg kigger nærmere på Google Analytics og AdWords, hvis du mener det virker - tak

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Garn4u:
Meta titel er rigtigt nok "Velkommen til vores hjemmeside" - mener du eller siger SEO, at det burde være noget andet?

Ja, titlen fortæller ikke Google hvad siden handler om.

På kategorisiderne er titlen mange steder bare et enkelt ord. F.eks. på http://www.garn4u.dk/garn/bomuld.html er meta title "bomuld". Den kunne passende være "Bomuldsgarn - Køb garn af bomuld her" eller lign. Google viser op til ca. 60 tegn så udnyt dem.

Læs f.eks. SEO Lex af Thomas Rosenstand som giver dig den basale viden på en let forståelig måde.

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 00:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Garn4u:
Jeg synes, at der er meget - hjemmeside, indhold, varer og alt det + som jeg siger Google og de andre ting, nu også SEO :-)

SEO er kort for Search Engine Optimization, eller på godt dansk, søgemaskine optimering. I den her sammenhæng primært optimering til placeringer i Google, fordi alle de andre søgemaskiner på markedet sjældent er besværet værd. Altså, når du skal op i Google, så er det SEO du skal kigge på. De to går hånd i hånd.

Garn4u:
Meta titel er rigtigt nok "Velkommen til vores hjemmeside" - mener du eller siger SEO, at det burde være noget andet?

SEO er ikke én ting, det er mange ting. Et af disse er, at optimere overskrifter, titler osv til noget, der giver mening. Både for den besøgende og Google, men mest den besøgende. "Velkommen til vores hjemmeside" fortæller hverken den besøgende eller Google noget om din side. Værdi? Nul.

Prøv i stedet en titel til jeres forside a la "Garn af høj kvalitet hos Garn4u". Værdi? Stadig ikke optimal, men en uendelig gange bedre end den nuværende. Nu ved både den besøgende OG Google, hvad din side handler om.

Garn4u:
Jeg kigger nærmere på Google Analytics og AdWords, hvis du mener det virker - tak

Google Analytics er et analyseværktøj. Med det kan du se, hvor mange besøgende du har, hvordan de opfører sig på din side, hvor de kommer fra og andet vigtig information, der lader dig optimere ydereligere. Falder 99% fra i kategorierne? Så skal man måske kigge på, hvordan man kan forbedre dem. Bedre brugeroplevelse bidrager også til bedre placeringer.

I er i gang med at skyde med spredhagl i øjeblikket. Skod alle de andre lande, fokuser hårdt på det danske marked, og når I så har godt styr på det, så kan I stille og roligt udvide. Som det er lige nu, skal I lave en stor SEO indsats over en stor del af verden. Det er alt for stor en mundfuld, specielt hvis I allerede halter på det danske marked, der er så meget mindre end alle de andre.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Først er det vigtigt at lave en søgeordsanalyse, således at du rent faktisk ved, hvilke søgeord du vil rangere på (Google dette).

Tag dig herefter til at læse om basal Onsite SEO og SEO-tekster. Når du mestret dette og opsat din side, kan du gå videre med linkbuilding.

Der er masser at arbejde med og vi kan sagtens give dig gode råd, men tag hellere at få din grundviden på plads og spørg os så, om nogle mere konkrete problemstillinger. Du bliver nødt til at have sat dig ind i tingene - det tager nogle timer.

Derudover er det værd at sige, at man sagtens kan køre Google Adwords, Facebook-kampagner og så videre, samtidigt med at man arbejder på SEO. SEO er en langvarig proces og du skal absolut ikke forvente resultater indenfor den første måneds tid - og derefter er der ingen garanti for, at det rent faktisk giver dig flere salg.

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 293
Fra  Helion Digital Skrevet kl. 23:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil Blücher har skrevet en rimelig god (og dybdegående) artikel om hvordan du starter din SEO indsats allerede før du åbner din webshop. Der er en lang række gode tricks til at sikre at du få mest muligt ud af din indsats.

http://www.startupbootcamp.dk/seo-tips-mere-organisk-trafik-12-maaneder/

Læg særlig mærke til overvejelserne om intern linkbuilding og hvilke kategorier og produkter de har prioriteret at skrive tekstrer til først.

Jeg går ud fra at du ligeledes er blevet inspireret af Dennis Drejer og Rito.dk. Dennsi har faktisk skrevet og udtalt sig ret meget om hans tilgang til hvordan han startede Rito, så hvis du søger grundigt igennem alle hans artikler om Rito, er jeg sikker på at du vil finde nogle interessante tips.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er en flot webshop du har fået lavetSmile

Helt i orden!!

Hvorfor skal en kunde vælge din webshop fremfor dine konkurrenters webshops?

Hvordan kan du adskille din webshop fra konkurrenters, hvad er dit ypperste salgsargument og historie som kunne overbevise en kunde om at købe produktet hos dig.

Læs om USP her - hvad er dit unikke salgsargument?

https://fizzle.co/sparkline/unique-selling-proposition

Give Away

En strategi kan være at give så meget væk som muligt, fx. garn opskrifter, tips, tricks, hacks osv. På den måde får du hurtigt opbygget en kontakt til potentielle kunder. Giveaways tror jeg vil fungerer rigtigt godt.

Blog: & Sociale medier

Skriv nogle lange hjælpsomme indlæg om strikning, hækling, med børn - børne venlige opskrifter, få kortlagt de mest populære søgning om strikning og hækling.

  • Lav en top ti over de mest usædvanlige strikke opskrifter,
  • de 10 mest populære farver,
  • guide til de bedste blade om at strikke,
  • Lav en begynder guide til børn om strikning,
  • Finde gode ideer til blogindlæg på udenlandske sider
  • Lav en udførlig guide til hvordan man kommer i gang med at strikke
  • Lige nu er der en trend blandt børn med fingerstrik, lav et blogindlæg om det

Søgeordsanalyse

Få lavet en ordentlig og grundig søgeordsanalyse, hvor du går i dybden med nicher indenfor striking. Få kortlagt søgning relateret til de små nicher og få lavet nogle uddybende artikler om disse emner.

http://www.incomediary.com/keyword-research

Her er en liste med søgning baseret på "Strik Hue" her kan du finde et utal af long tail søgeord

http://keywordtool.io/search/google/dk/da/strik%2520hue/pJhECNbIrLZ8XRjpUEJbfNtQmuv6yZSfxM%252F%252BtpV%252FnCS%252FSncHWfOT7EssUk3%252BA4zUVVrlD%252BKJ%252FBfaQLxYilVCJUi3DRD8bLlVm3SITR1MLrop1BcZhIr4E0R0NMWgaONBKi7rcHRyFVZDl0ar35a82fn9lAD4lgVCPnL11rgIE2AKHHerUdGQkCrf7sDCBo1L

God arbejdslyst!!

René

 

Tilmeldt 17. Dec 16
Indlæg ialt: 21
Fra  www.3telefonitilbud.dk Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Få så godt indhold på din hjemmeside som overhovedet muigt. God tekst, billeder og video. Så er du er rigtig langt. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)