Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af specialskjorte.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Danish Bus Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Jeg forsøger at hjælpe en veninde med at finde en producent af en specialskjorte til folk med sclerose, parkinson eller gigt. 


Det specielle består i at skjorten 'knappes' med magneter. Hun har fået lavet en prototype der fint viser funktionaliteten, men som ikke lever op til hendes krav om kvalitet og 'rynkefri-hed' (se billeder). 

Min første indskydelse var at lede efter en producent på alibaba, men det er jo en jungle, så jeg håber at nogen har forsøgt noget lignende og evt. kan give en anbefalinger eller et par do's and dont's?

Jeg ved der også findes danske firmaer der hjælper med kontakt, shipping osv.

Krav til skjorterne: Anti-wrinkle, 100%bomuld (medmindre det modstrider anti-wrinkle), høj kvalitet.

Første ordre vil være i størrelsesordnen ~360 skjorter. Feks. hhv. 30 S, M, L og XL i blå, hvid og stribet.

Alle råd og erfaringer modtages med kyshånd.


Dbh. Frederik

Her ses billeder af prototypen efter 2*vask:

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Klakk123:
Min første indskydelse var at lede efter en producent på alibaba, men det er jo en jungle, så jeg håber at nogen har forsøgt noget lignende og evt. kan give en anbefalinger eller et par do's and dont's?

Det er ikke nogen helt simpel sag  at starte produktion i udlandet, generelt kan dog siges at I bør holde jer fra fra Asien, det er ikke stedet for amatører og små serier.  Prøv lande som f.eks Portugal

Har i vaske testet om magneterne kan holde til vask (mange) og testet om magnette kan holde til tørretumbling?

Tilmeldt 26. Apr 12
Indlæg ialt: 3
Fra  Danish Bus Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tror ikke den er tumble-testet endnu.

Det giver meget god mening, kender du til portaler/platforme a la alibaba der kan sætte mig i kontakt med producenter i portugal, østeuropa, el. lign?

Dbh. Frederik

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Klakk123:
Tror ikke den er tumble-testet endnu.

Meget vigtigt da mange magneter mister deres magnetiske ved varme eller mekanisk påvirkning.

Jeg kender ikke nogle producenter i de lande du nævner, I kan blive medlem af www.dmogt.dk de vel med sikkerhed kunne rådgive jer.

Alternativt I kontakte den portugisiske ambasades Handelsafdeling, de vil kunne finde producenter til jer.

Fra 8722 Hedensted
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 5
Fra  Silky-Dream Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. 

Prøv at skriv til mig. Jeg har kontakt til nogen der kan producere den til dig.

bengtssonglass@Gmail.com

Med venlig hilsen 

Søren 

Fra Kastrup
Tilmeldt 3. Apr 12
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Frederik, Vi har tidligere produceret tøj for BLS Hafnia, Asger Juel Larsen, Falsehaven og mm. Vi hjælper med hele processen fra forespørgsel på pris fra forskellige af vores dygtige fabrikker til prototyper og den endelige ordre og opfølgning derfra. Vi er rykket over til at lave software til selvsamme branche, og fordi vi lige p.t tester vores software, så kan vi tilbyde dig hjælp næsten gratis hvis din ordre størrelse er ok med vores partner fabrikker. Så send mig en mail på femo@lipasourcing.com med lidt flere detaljer eller et telefonnummer så vi kan aftale et møde, så finder vi ud af noget :)! Vh Philip Femø +45 60149416 femo@lipasourcing.com
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)