Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan kan man eksportere sine varer fra den ene Prestashop, og importere dem igen til en anden prestashop uden brug af csv?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Flensborg
Tilmeldt 2. May 15
Indlæg ialt: 62
Fra  E-væsker Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

 

Hvordan kan man eksportere sine varer fra den ene Prestashop, og importere dem igen til en anden prestashop uden brug af csv?  

 

Jeg mener sådan at man får alt med, så som beskrivelsen, billeder, seo, og url... 

Hos E-væsker kan du købe alt i billig E-væsker med nikotin, og E-cigaretter!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Må jeg godt spørge dig hvorfor du bruger Prestashop? Jeg driver selv et webbureau med mange kunder, så jeg faktisk har 2-3 ugers ventetid. Jeg gør KUN brug af Shopify til webshops med en årlig omsætning på under 2 millioner kroner.

Er der ellers andet som får dig til at vælge Prestashop foran Shopify?

Vh. Kasper // SEDIA

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 15. Jul 13
Indlæg ialt: 688
Fra  www.sedia.dk Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Webshp

Kasper:

Jeg gør KUN brug af Shopify til webshops med en årlig omsætning på under 2 millioner kroner.

Webshops med en årlig omsætning under 2 millioner kroner = Shopify

Webshops med en årlig omsætning over 2 millioner kroner = Prestashop

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Ja det er klart du skal betale % af transaktioner, det kan godt blive mange penge på den lange bane. 

Weebio er tilsvarende Shopify, her betaler du ikke % af transktionsbeløb.

God arbejdslyst!!

René

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kasper:

Hej,

Må jeg godt spørge dig hvorfor du bruger Prestashop? Jeg driver selv et webbureau med mange kunder, så jeg faktisk har 2-3 ugers ventetid. Jeg gør KUN brug af Shopify til webshops med en årlig omsætning på under 2 millioner kroner.

Er der ellers andet som får dig til at vælge Prestashop foran Shopify?

Vh. Kasper // SEDIA



Ret Simple Kasper.

Der findes 2 store open source systemer som er langt foran, den ene er magento den anden prestshop.
Prestashop er nok den mest brugervenlig.

Alle andre systemer halter langt bagud fordi der ikke er så mange udvikler på den.
Prestashop har i dag mere end 50000 udvikler på verdensplan og det kan lukket systemer aldrig følge med i.
De systemer "forsøger" at hænge i ved at kigge prestashop og mangento i sømmene, mens de gør det er der allerede lavet noget nyt.

Så det du spørger til er:
Må jeg spørge hvorfor du bruger google?

Joooo, jeg vil gerne være foran så bruger de store.
Hvor mange udvikler tror du der er i firmaet Shopify? og hvad koster det hvis du gerne vil lidt ekstra?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

#E-væsker

Den smarteste måde er faktisk at trække databasen en en ny shop som man så manuelt opgradere.
Dette er hvis du kun skal lave det en gang.
Hvis det er en process som du skal gøre jævnligt hedder det multishop da dataen så automatisk er der.
Hvis det er en anden shop som skal bruge det (samarbejdspartner) hedder det xml som trækkes via feed.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)