Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Hvorfor falder PageRank?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor falder min Pagerank. Jeg bruger så meget tid, og så går det den forkerte vej. Selv mit medlemsskab af linkklubben har ikke hjulpet. Og her får man ellers nogle rigtig gode links. Selv har jeg også fundet noget godt forskellige steder, men intet hjælper. ØV.

I starten var det nemt, men jeg må da sige at muren er kommet nu på siden A24.dk.

Hvad er der mon galt. Jeg kan ikke se at Google skulle hade mig for noget.

 3.142 Indsendte webadresser
 3.106 Webadresser, der er indekserede
Mine svartider kunne være bedre, men de har ikke ændret sig for nyligt, andet end til det bedre.
Der er ikke rigtig ændret så meget. Ikke andet end min nye menu, men den gør vel ikke så meget.
Mine egne svar er ved at rinde ud. Men solen skinner jo, så det er ikke alt der er skidt Big Smile
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

pagerank opdateres ikke mere så tænk ikke på den 

du mangler tekst siden og hvorfor opdatere du ikke siden ligeså meget som du gjorde i startende man bliver aldrig færdig med siden , du glemmer der skal konstant ændringer til en side der ikke opdateres er en død side.

man røger meget tit opad og nedad i især sider der ikke er ekstrem stærke endnu altså normalt sider under 1 år gamle og hvis du bare forsætter derudad så vil du opleve en mere og mere stabil placeringer der stiger og stiger med nok også med småbump undervejs og der skal tit laves 10 gange mere end man tror og  den som hele tiden fortsætter er den som vinder til sidste , du er på rette vej , du skal bare fortsætte forbedringer hele tiden og ikke miste din motivation og passion og energi 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Mikael

Jeg vil prøve at give den lidt mere gas. Jeg er ellers startet på at give mine menuer mere tekst, men det er jo så ikke nok. Jeg ved ikke helt hvor min forside kan indeholde mere tekst.

//Lars

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

forsiden behøves ikke vild tekst du kan lave en blog på siden og jævnligt poste indlæg der med nyheder , tips og ideer om ethjulet cykler og alle dine produkter sørg for de indlæg har mindst antal 500 ord 

et par linjer ekstra tekst skader ikke forsiden men måske 500-1000 ord forsiden ikke smart , jeg er bange for det skader konvertering på siden , så lav interne links hele siden igennem til den blog på siden så der løbende sker noget på siden 

men fortsæt bare derud ad som du gør på nuværende tidspunkt sørg du for ikke altid samme tekst overalt , med skriv alt muligt det virker mest naturlig klik her  se min siden  , link , blog med mere variere så meget som muligt hvor du er aktiv

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ølstykke
Tilmeldt 28. Jul 11
Indlæg ialt: 479
Fra  Move2 - Danmark Skrevet kl. 06:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg vil arbejde videre med en blog på A24.dk

Tak for hjælpen

Fra København
Tilmeldt 14. Nov 15
Indlæg ialt: 710
Fra  www.kiddio.com Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Pagerank bliver ikke opdateret mere som mikael har sagt. Kig eventuelt på Arefns rank vurdering.

Jeg også anbefale dig at få gang i en blog. Du kunne lave en guide til at køre på ethjulet cykel med korte videoer.

Blog blog boog.

God arbejdslyst

Rene

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)